کنسرت تابستانی 1395با نام 1410 برگزارشد
نویسنده خبر : Admin

کنسرت تابستانی 1395با نام 1410 برگزارشد

Admin 16 آگوست 2016 0 نظر
کد خبر : 775274
بازدید : 84
2383 پسند
خلاصه خبر : 23 شهریور 1395 درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت فرزادفرزین با کلیپی از تعقیب وگریز آغاز شد...
متن خبر :

 

23 شهریور 1395 درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت فرزادفرزین با کلیپی از تعقیب وگریز آغاز شد،در همین حال علاوه بر نوازندگان یک سفینه و دو فضانورد روی صحنه مشاهده میشد که یکی از آنها(ارشا اقدسی) بدلکار سینما بود و با طنابی بالا و پایین می رفت. پس از آن درب سفینه فضایی باز شد و فرزاد فرزین با موهایی سپید از آن بیرون آمد که چهره فیزیکی اودر کنسرت سال 1410 را تداعی میکرد و قصد داشت 15 سال خود و اعضای گروه شوک را بزرگتر نشان دهد.
با تشویق تماشاگران و استقبال زیاد و دلنشین ازسال 1410 ،کنسرت با آهنگ”احساس من” شروع شد.
فرزادفرزین بعد از اتمام این قطعه خطاب به هواداران خود گفت:خیلی دلم واسه تهرانی‌ها تنگ شده بود، امیدوارم امشب به یکی از بهترین شب‌های شما تبدیل شود.
بعد از آن به ترتیب پلی لیست کنسرت در 2پارت اجرا گردید.
پارت اول:عاشقت شدم،برگرد،آره آره،آدمای بعدتو،باورکن،کوچه ها،توچه باشی،بچه
پارت دوم:شانس،شورشی،شش،توفکرتم،قلبم،ماه عسل
بین دو پلی لیست در وقت آنتراکت کلیپی برای مخاطبان از مراحل گریم گروه پخش شد سپس نوازنده‌ها با لباس‌های جدید روی استیج حاضر شدند. فرزین نیز با تغییر گریم و لباس جدید باز از سفینه بیرون آمد و به سال 95 بازگشت.به گفته فرزین:قطعه”آره آره” از تک کارهای شاد او هست که طرفداران به شدت آنرادوست دارند و قطعه”کوچه ها”بعد از مدت ها خوانده شد.

چهره های سرشناس که در این اجرا حضورداشتند عبارت بودند از:
حسین سلیمانی، حسین ماهینی،‌ مهدی مدرس، میلاد باران، سهراب رمضان‌زاده، محمد امامی (تهیه‌کننده شهرزاد)،‌ پرستو صالحی،‌ هومن سزاوار، سروش گودرزی، روزبه بمانی، ایمان غیاثی، یاحا کاشانی، علیرضا افشار و علیرضا طلیسچی
گروه ارکستر(شوک) که فرزادفرزین را همراهی میکردند عبارت بودند از:
مهران خلیلی(رهبرارکسترونوازندهگیتارالکتریک)،پیمان عیسی زاده(رهبرارکستر)،امیرمیلادنیکزاد(کیبورد)،یاشارخسروی(ساکسیفون)،احمدامین پور(پرکاشن)،مهردادمعافی(گیتاراسپانیش و الکتریک)،احسان امیدی(گیتاربیس)،سیناپرتوی(درامز)،جمال چلبیانی(ویولن)،هادی قالی خانی و علی اعرابی(گریمور)وپیمان عیسی زاده(مدیربرنامه)
این کنسرت به همت موسسه”آوای دوران”با تهیه کنندگی رسول ترابی و به کارگردانی کیوان ملک مطیعی و روابط عمومی گروه 17 به مدیریت حمیدرضا امینی برگزار شد.

عکس : گروه 17

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها