جشن امضای آلبوم «شوک» فرزاد فرزین در نیاوران برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : پس از حضور فرزاد فرزین، طرفداران یک به یک با وی ملاقات کردند و عکس یادگاری انداختند. اهدای دسته گل از طرف دوستداران فرزین و ابراز احساسات به وی از نکات جالب این جشن بود. صف های طولانی برای عکس و امضا تا ساعت ها ادامه داشت...
متن خبر :

 

پنجم شهریور ماه جاری کافه گاردن هاوس نیاوران شاهد دیدار دوباره فرزین و انبوه طرفدارانش بود. این جشن به همت شرکت هنر اول برنامه ریزی و با حضور اصحاب رسانه پوشش داده شد.

 

پس از حضور فرزاد فرزین، طرفداران یک به یک با وی ملاقات کردند و عکس یادگاری انداختند. اهدای دسته گل از طرف دوستداران فرزین و ابراز احساسات به وی از نکات جالب این جشن بود. صف های طولانی برای عکس و امضا تا ساعت ها ادامه داشت.

در انتهای برنامه فرزین در تراس محل برگزاری جشن حضور یافت و دقایقی برای حاضرین در محوطه از آلبوم جدید و برنامه‌های آینده‌اش سخن گفت. از سیستم‌های تصویری این کافه بخش هایی از آلبوم تصویری شوک به نمایش در می‌آمد.

این مراسم اولین برنامه فرزین بود که مهمان اختصاصی نداشت. دلیل عدم دعوت از مهمانان ویژه تلاش وی برای اختصاص توجه و تمرکز کافی به علاقه مندانش بود. آرزویی که بسیاری در سر داشتند و بالاخره به حقیقت پیوست. با این حال «اخوت» مدیر سایت «گانجا» و «یاحا کاشانی» ترانه سرا در این مراسم حضور یافتند. «مهران خلیلی» و «جمال چلبیانی» از جمله نوازندگان گروه فرزاد فرزین بودند که به این جشن آمده بودند و مدیریت روابط عمومی بر عهده «حمیدرضا امینی» بود.

فرزین در این مراسم از حضور دوستدارانش و تمام عواملی که در تهیه آلبوم با او همکاری داشته اند قدردانی کرد.

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد “عکاس اختصاصی گانجا موزیک”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها