لالایی “علی زند وکیلی” در برج میلاد مورد استقبال شدید قرار گرفت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : شنبه ۶ و یکشنبه ۷ شهریور، برج میلاد میزبان خواننده خوش صدا و جوان کشورمان بود که این روز ها در جایگاه خوبی از صحنه موسیقی کشور قرار دارد.علی زند وکیلی در مدت کوتاهی توانسته آهسته اما پیوسته پله های ترقی را بپیماید...
متن خبر :

 

شنبه ۶ و یکشنبه ۷ شهریور، برج میلاد میزبان خواننده خوش صدا و جوان کشورمان بود که این روز ها در جایگاه خوبی از صحنه موسیقی کشور قرار دارد.علی زند وکیلی در مدت کوتاهی توانسته آهسته اما پیوسته پله های ترقی را بپیماید و امروز مخاطبان خاص خود را داشته باشد.
شهریور امسال اما گروه زند سه روز را برای اجرا در برج میلاد انتخاب کردند که با استقبال کم نظیر مخاطبان بلیط های این برنامه ها به سرعت به فروش رسیدند.۶ و ۷ و ۱۳ ماه جاری طی شش سانس عی زندوکیلی میزبان مخاطبانش است.

زند وکیلی برای این اجراها گلچینی از قطعات محبوب خود را مانند لالایی، سیه مو، گلنار و… انتخاب کرده بود. او در ابتدای کنسرت اهنگ ناردونه را اجرا کرد و آن را همانند همیشه به مادرش تقدیم کرد.
در ادامه با اجرای قطعاتی از آلبوم یادی به رنگ امروز از بزرگان موسیقی ایران مانند همایون خرم یاد کرد و در توصیف هنر ایشان قطعات ساخته شده همایون خرم را فراموش نشدنی دانست.

اما یکی از قسمت های زیبای این کنسرت پاسداشت استاد شجریان بود که علی زند وکیلی از تمام هوادارنش خواست به احترام استاد شجریان بایستند و تصنیف مرغ سحر را با او بخوانند؛ او با تقدیم این قطعه به استاد شجریان اضافه کرد: امیدوار است ایشان را زودتر در وطن خودشان ببیند.
همچنین زند وکیلی در خلال برنامه انتشار آلبوم جدیدش در آذر ماه را به هوادارنش مژده داد.

شایان ذکر است که اعضای گروه زند را در این برنامه امید غفاریان (پیانو و گیتار الکتریک)، افشین بابایی (ساز های کوبه ای)، شایان ریاحی (سازهای کوبه ای)، سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار) و رامین اتابکی (گیتار باس)تشکیل می دادند.

همچنین میهمانان ویژه این کنسرت سیاوش خیرابی ،بهنام تشکر ، افشین مقدم، علیرضا افکاری، سوگل طهماسبی و رضا ایران منش بودند که اجرای گروه زند را زنده به تماشا نشستند.

 

عکاس : سمیرا سلیمانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها