آلبوم تسکین با صدای میلاد قربانی منتشر مي شود
نویسنده خبر : Admin

آلبوم تسکین با صدای میلاد قربانی منتشر مي شود

Admin 8 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 781383
بازدید : 20
2 پسند
خلاصه خبر : میلاد قربانی خواننده جوان و با استعداد کشور که موسیقی را با نوازندگی گیتار و پیانو و درامز آغاز کرده، شروع فعالیت هنری خودرا مهر ماه سال گذشته میداند...
متن خبر :

 

يكشنبه ، بيست و يكم شهريور آلبوم تسکین با صدای میلاد قربانی منتشر ميشود.
میلاد قربانی خواننده جوان و با استعداد کشور که موسیقی را با نوازندگی گیتار و پیانو و درامز آغاز کرده، شروع فعالیت هنری خودرا مهر ماه سال گذشته میداند.
چرا که با انتشار قطعات چتر، بی قراری و قلبم بی قراره عصر جدیدی را در پرونده هنری خود رقم زد.
وی قرار است بیست و يكم شهریور سال جاری آلبوم جدید خودرا با نام “تسکین” روانه بازار موسیقی کند. تنظیم تمامی قطعات این مجموعه به جز یک قطعه بر عهده هيراد نیکنام بوده و سیاوش صدری نیزتنظیم یکی از قطعات این آلبوم را انجام داده است. آهنگسازى كليه قطعات از وى و ترانه تمام قطعات را نسرین آسمان سروده و میکس و مسترينگ قطعات بر عهده حامد برادران و سياوش صدرى بوده است.
این مجموعه دارای هشت ترک عاشقانه و احساسی به نام هاى “حيف ، باور كن ، بى قرارى ، چتر ، تسكين ، تنهايى و برگشتى كه چى بشه مي باشد كه اكثر آنها در سبک اسلو است و به تهيه كنندگى آناهيتا قاسمى در تاریخ ذکر شده از تمامی سایت های معتبر موسیقی قابل دانلود است.
همچنین در تهیه و ضبط قطعات این آلبوم نوازندگانی چون فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، هیراد نیکنام، مهرداد معافی، فرشید ادهمی، یاشار خسروی، مجتبی کشاورز، عرفان پاشا و کیان دارات، قربانی را همراهی کرده اند.

 

دانلود دموی آلبوم تسکین با صدای میلاد قربانی

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها