شهره سلطانی در حمایت از دختران سوخته شین آباد تالار وحدت را مملو از احساس ناب کرد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : كنسرت ويژه ی بانوان گروه دات به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی ، به نفع انجمن بيماران سوخته "ققنوس" و تهيه كنندگی بهروز پناهنده، مدیریت اجرایی و برگزاری شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده ٢٣ شهريور ماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه رفت...
متن خبر :

 

شهره سلطانی در حمایت از دختران سوخته شین آباد تالار وحدت را مملو از احساس ناب کرد

كنسرت ويژه ی بانوان گروه دات به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی ، به نفع انجمن بيماران سوخته “ققنوس” و تهيه كنندگی بهروز پناهنده، مدیریت اجرایی و برگزاری شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده ٢٣ شهريور ماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

گفتنی است شهره سلطانی در اشعار و ترانه های اجرا شده تاکید به مسائل اجتماعی داشت؛ در همین راستا نیز ترانه هاییی نظیر “صلح” “زن” “صحنه” “کودکان کار ” از قطعات اجرایی در این کنسرت بود.

در زماني از برنامه، رويا ابراهيمی شاعر كه روابط عمومی انجمن بيماران سوخته را بر عهده دارد به روي صحنه آمد و نكاتی درباره انجمن و معرفی آن ذكر كرد؛ همچنين دليل انتخاب واژه ی ققنوس را برای اين مجموعه متذكر شد.

گفتنی است بانوان هنرمند سینما و تلویزیون از جمله رويا نونهالي، فريبا نادری، نرگس ابيار، ساناز سماواتی، سارا خوئينی ها، فهميمه رحيم نيا، نفیسه روشن ،الهام جعفرنژاد ،نیکی مظفری ،ساغر عزيزی،مریم نیک بین ،زهره هاشمی ،از بانوان ترانه سرا مهتاب رخصتی و مریم دلشاد و ديگر اعضای جامعه ی هنر به همراه تنی چند از اعضای انجمن بیماران سوخته و همچنین كودكان سوخته از روستای شين آباد ميهمانان اين مراسم بودند.

در این اجرا فروغ فضلی به عنوان (نوازنده پیانو و رهبر ارکستر)، طراوت باباخانلو (فلوت)، نیاز پور محمد علی لاهرودی (ویلون آلتو)، مهتاب فتح الله نوری (گیتار آکوستیک)، شیرین واعظی (درامز) و سحر میر هاشمی (پرکاشن) هنرنمایی کردند.

در آخر كنسرت شهره سلطانی ضمن تشكر از شركت سحرخيز به عنوان اسپانسر برنامه و انجمن بیماران سوخته ققنوس همچنين تشكر ويژه ازكيارش حسن زاده مدیر “شركت آوای مهر ميهن” و مدیر برنامه های گروه دات و بهروز پناهنده تهیه کننده کنسرت و ديگر كساني كه در برگزاري اين مراسم وی ياری نموده اند، اين مراسم را به پايان رساند.

 

عکاس : طلیعه خردمند

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها