بابک جهانبخش همچنان در صدر اجراهای زنده
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

بابک جهانبخش همچنان در صدر اجراهای زنده

امیرحسین احمدی 16 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 783106
بازدید : 84
6294 پسند
خلاصه خبر : کنسرت بابک جانبخش شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.در این برنامه که طبق روال گذشته مورد توجه جمع کثیری از هواداران جهانبخش قرار گرفته بود،مجموعه ای از قطعات زیبا و پرطرفدار بابک به علاوه آخرین تک قطعه های منتشر شده از ایشان اجرا شد...
متن خبر :

 

کنسرت بابک جانبخش شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.در این برنامه که طبق روال گذشته مورد توجه جمع کثیری از هواداران جهانبخش قرار گرفته بود،مجموعه ای از قطعات زیبا و پرطرفدار بابک به علاوه آخرین تک قطعه های منتشر شده از ایشان اجرا شد.
یکی از اتفاقات خوب کنسرت های اخیر بابک را شاید بتوان در تنظیم های جدید قطعات برای اجرای زنده بابک جست و جو کرد چرا که شاید تعدد قطعات مانع از اجرای همه آن ها شود و بابک توانسته با انجام میکس های زیبا و پر انرژی از بیشترین قطعات ممکن برای اجرای خود بهره ببرد.

همچون اجراهای گذشته بابک با جمعی از حرفه ای ترین و بهترین نوازندگان حال و حاضر موسیقی کشور روی صحنه رفت،نوازندگانی که اگر به شهادت اهالی موسیقی بهترین نباشند حداقل جزو سه نفر اول در نواختن ساز خود هستند.رضا تاجبخش،بابک ریاحی پور،انوشیروان تقوی،بهنام حکیم،مهران فرشباف،مسعود همایونی و کسری خدیور نوازندگان گروه بابک جهانبخش بودند که با هنر خود بیش از پیش توانستند یک اتفاق زیبا را در این کنسرت رقم بزنند.

اما یکی دیگر از اتفاقات خوب این کنسرت که این روزها کمتر شاهد آن هستیم ارتباط خوب بابک جهانبخش با مخاطب است و او توانسته با تجربه خوبی که در اجراهای زنده به دست آورده ارتباط و انرژی خوبی با مخاطب برقرار کند که به درک و بهتر و لذت بیشتر از موسیقی توسط مخاطب کمک شایانی انجام میدهد.
همچنین صدا برداری های کنسرت بابک هم از اتفاقات خوب این کنسرت هاست و حس ساز تمامی نوازندگان و صدای خوب خواننده را به بهترین نحو در اختیار مخاطب قرار می دهد.

در مجموع بابک جهانبخش این روزها روند مثبت و رو به رشدی را در بازار موسیقی کشور دنبال میکند؛اما نکته ای که شاید ترس تمامی مخاطبان یک خواننده در موسیقی داخل کشور باشد این است که این روند رو به رشد (تا) خواهد داشت یا خیر؟

 

عکاس : سمیرا سلیمانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها