آخرین روز تابستان با امید حاجیلی به پایان رسید
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : آخرین کنسرت تابستان امسال با هنرمندی امید حاجیلی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.این کنسرت که به همت شرکت رویال هنر پارس برگزار شده بود،با استقبال بی نظیر تماشاگران روبرو شد به طوریکه برای ۶ بار در پایتخت تمدید شد...
متن خبر :

 

آخرین روز تابستان با امید حاجیلی به پایان رسید

آخرین کنسرت تابستان امسال با هنرمندی امید حاجیلی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.این کنسرت که به همت شرکت رویال هنر پارس برگزار شده بود،با استقبال بی نظیر تماشاگران روبرو شد به طوریکه برای ۶ بار در پایتخت تمدید شد.

حاجیلی در این کنسرت هم به اجرای مجموعه ای از قطعات شاد و پر انرژی خود و قطعات آلبوم جدید خود پرداخت.
به مانند برنامه های گذشته،حاجیلی در این کنسرت هم با استفاده از ساز های محلی نواحی مختلف ایران و اجرای قطعات فولکلور توانست انرژی مضاعفی را به سالن میلاد بیاورد و مخاطبان را با هر گویشی به سمت موسیقی خود جذب کند.

شایان ذکر است که علاقه مندن میتوانند برای تمدید این برنامه با مراجعه به سایت ایران کنسرت نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

 

عکاس : فرناز عزیزی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها