پشیمونم ، با صدای “دامون نوردین” منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

پشیمونم ، با صدای “دامون نوردین” منتشر شد

Admin 1 اکتبر 2016 0 نظر
کد خبر : 786058
بازدید : 32
1 پسند
خلاصه خبر : خواننده باسابقهٔ آلبوم «رنگ خورشید» که این روزها در صدد انتشار دومین آلبوم رسمی خود است، یکی از قطعات این آلبوم را در اختیار مخاطبین قرار داد...
متن خبر :

 

خواننده باسابقهٔ آلبوم «رنگ خورشید» که این روزها در صدد انتشار دومین آلبوم رسمی خود است، یکی از قطعات این آلبوم را در اختیار مخاطبین قرار داد.

«بهنام میراحمدی» که تهیه‌کنندگی آثار دامون نوردین را بر عهده دارد همزمان با انتشار این اثر در گفت‌وگو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «دامون پس از انتشار نخستین آلبومش و در سال‌های اخیر، تک‌آهنگ‌هایی منتشر کرده و کنسرت‌هایی نیز برگزار نموده است. او که خواننده‌ای مؤلف است و در زمینه نوازندگی، ساخت و تنظیم موسیقی نیز توانایی بالایی دارد، ضمن حفظ کاراکتر صدایش -که با تکیه بر قابلیت‌های صدای او شکل گرفته- با رویکردی جدید آثارش را تولید کرده و در آلبوم دوم او، مخاطبین با استایل متفاوتی از دامون نوردین مواجه خواهند شد.»

بنا به اظهار میراحمدی، در آلبوم جدید دامون چهره‌های سرشناسی چون فیروز ویسانلو، حسین شریفی، حسن فراهانی، همایون نصیری، امید حاجیلی، علی جعفری پویان، هومن نامداری و… هنرنمایی کرده‌اند.

این تهیه‌کننده زمان انتشار این آلبوم را اواخر پاییز عنوان کرد.

نخستین آلبوم دامون نوردین با نام «رنگ خورشید» در سال ۱۳۸۳ منتشر شد و بازتاب‌های خوبی برای او به دنبال داشت. این هنرمند آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی، میکس و مسترینگ اغلب آثارش را نیز خودش بر عهده داشته است.

قطعه «پشیمونم» با صدا و موسیقی «دامون نوردین» و ترانه «مرجان تراب» را از همین وبسایت بشنوید و دانلود کنید. «حسن فراهانی» نوازنده باسابقه در این قطعه ترومپت نواخته و میکس و مسترینگ اثر توسط دامون نوردین در استودیو آوای پارسه صورت گرفته است.

 

دانلود آهنگ پشیمونم با صدای دامون نوردین

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها