«کربلا جغرافیای یک تاریخ» از مجید انتظامی منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

«کربلا جغرافیای یک تاریخ» از مجید انتظامی منتشر شد

Admin 18 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 795120
بازدید : 32
1 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی متن مستند سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» شامل ۱۷ قطعه است که بخش‌هایی از آنها در مستند سینمایی استفاده و شنیده شده است...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی متن مستند سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» شامل ۱۷ قطعه است که بخش‌هایی از آنها در مستند سینمایی استفاده و شنیده شده است.
شهاب حسینی راوی این مستند است و مجید انتظامی برای آن موسیقی متن ساخته است.
نوازندگانی مانند علی جعفری پویان، پریچهر خواجه، پاشا هنجنی، کوروش بزرگ‌پور، هومن نامداری، حسین شریفی، میلاد عباسی، فرزاد بیژنی، مجید انتظامی، ناصر رحیمی، شهرام غلامی، پورنگ پورشیرازی، مهرداد عالمی، کریم قربانی، مازیار ظهیرالدینی، پریا خوش‌آهنگ، علی رحیمیان، میلاد عالمی، نیما زاهدی و ارسلان کامکار در این اثر عاشورایی هنرنمایی کردند.
«کربلا جغرافیای یک تاریخ» روایتی متفاوت از قیام امام حسین(ع) و تأثیر آن بر فرهنگ و سبک زندگی شیعیان از گذشته تا امروز است.
این مستند داستانی ترکیبی است از تعزیه، نقالی و انیمیشن و کارگردان کوشیده از تکنیک‌های مختلف بصری برای روایت حادثه عاشورا استفاده کند و مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقی متن این مستند سینمایی را منتشر کرده است.
 .
 .
 .
 .
برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها