نگاهی به کنسرت های پیشه رو
نویسنده خبر : Admin

نگاهی به کنسرت های پیشه رو

Admin 18 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 795153
بازدید : 44
0 پسند
خلاصه خبر : با پایان یافتم ماه‌های محرم و صفر، برگزاری کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته می‌شود. برخی هنرمندان از هم‌اکنون که دو هفته به پایان ایام عزاداری مانده است، برنامه‌های خود را اعلام و بلیت‌فروشی را آغاز کرده‌اند...
متن خبر :

 

با پایان یافتم ماه‌های محرم و صفر، برگزاری کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته می‌شود. برخی هنرمندان از هم‌اکنون که دو هفته به پایان ایام عزاداری مانده است، برنامه‌های خود را اعلام و بلیت‌فروشی را آغاز کرده‌اند.

زانیار خسروی ۱۱ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. بلیت‌های این اجرا از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

در همین روز و در ساعت ۲۱:۳۰ ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی خواهد نواخت. دوستداران ارکستر سمفونیک و اجراهای کلاسیک با خرید بلیت‌های ۴۰ هزار تا ۱۳۰ ‌هزار تومانی می‌توانند به دیدن این اجرا بروند و قطعاتی از آهنگسازانی مانند آنتونین  دورژاک، یوهان سباستین باخ، پیتر چایکوفسکی، کامیل سن سانس، گابریل فوره و ودست موسورسکی را بشنوند.

محسن یگانه ۱۲ و ۱۳ آذرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هواداران خود دیدار می‌کند. هزینه رفتن به این کنسرت از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است. همچنین علیرضا طلیسچی ۱۴ آذر در همان ساعت‌ها و با قیمت یادشده در همین سالن اجرا خواهد کرد.

کیهان کلهر و اردال ارزنجان دونوازی کمانچه و باغلاما را ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت طنین‌انداز خواهند کرد. به گفته برگزارکنندگان، تمام بلیت‌های این کنسرت‌ها به فروش رفته‌اند و بهای آن‌ از ۴۵ تا ۹۵ هزار تومان تعیین شده بود. کلهر همچنین قصد دارد در دی‌ماه اجراهایی را در شهرهای شیراز، بوشهر، اهواز، همدان، اردبیل، رشت، کرمان، زاهدان، اراک و سنندج داشته باشد.

علاقه‌مندان به صدای محمد علیزاده با پرداختن مبلغی بین ۴۵ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان می‌توانند در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲ روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه در سالن میلاد به دیدن اجرای او بنشینند.

سیامک عباسی که به‌تازگی چهره خود را برای مخاطبانش نمایان کرده، ۲۵ آذرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی با آن‌ها دیداری تازه خواهد کرد. هزینه‌ای که علاقه‌مندان به کنسرت خواننده «خوشبختیت آرزومه» باید بپردازند ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است.

حمید حامی خواننده‌ای است که امسال برنامه‌ای را برای شب یلدا تدارک دیده است و ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار وحدت کنسرت خواهد داد. بهای بلیت این اجرا از ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است. او درباره این اجرا گفته است: ما در محل اجرای برنامه نمی‌توانیم برای مردم خوراکی‌های شب یلدا را پخش کنیم، اما می‌توانیم حال و هوا و احساس شب یلدا را به مردم انتقال دهیم.

تالار رودکی ۳۰ آذرماه میزبان گروه «بی‌حصار» خواهد بود که بلیت این اجرا از ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

کسانی که از زبان و لهجه «کاکوبند»ی‌ها خوش‌شان می‌آیند می‌توانند ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲ روز ۶ دی‌ماه با حضور در سالن میلاد مرکزهمایش‌های بین‌المللی از اجرای این گروه لذت ببرند. قیمت این اجرا از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

بانوان نیز از اجرایی ویژه خودشان بی‌نصیب نمانده‌اند و می‌توانند با پرداخت ۴۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به دیدن اجرای سیمین غانم در تالار وحدت بروند. این کنسرت ۱۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها