خواننده های سرشناس برای همدردی شکستن غرور را منتشر کردند
نویسنده خبر : امیرحسن کی نژاد

خواننده های سرشناس برای همدردی شکستن غرور را منتشر کردند

امیرحسن کی نژاد 24 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 796795
بازدید : 10
4 پسند
خلاصه خبر : خواننده خوب کشورمان امین غلامی که پس از انتشار تصاویر برخورد نادرست با یک مادر زحمتکش در شهر فومن ، برای دلجویی از او به شمال کشور رفت و با رسانه ای شدن این موضوع ، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و این روزها با حواشی جالب توجهی دست و پنجه نرم می کند ...
متن خبر :

 

خواننده خوب کشورمان امین غلامی که پس از انتشار تصاویر برخورد نادرست با یک مادر زحمتکش در شهر فومن ، برای دلجویی از او به شمال کشور رفت و با رسانه ای شدن این موضوع ، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و این روزها با حواشی جالب توجهی دست و پنجه نرم می کند .

 

این خواننده با تاکید بر اینکه صحبت هایش در ویدئو، تاثیر گرفته از احساسات جریحه دار شده اش بوده گفت : یک روز صبح بیدار شدم و در فضای مجازی تصاویری را دیدم که بیشتر از سمت خواننده های مطرح و سرشناس منتشر شده بودند. تصاویر درگیری یک خانم که پسرش هم در تصاویر بود. در ویدئو دیدم خانم درگیر شده و سه چهار نفر مقابلش هستند و به نوعی کاری نمی تواند بکند، به شکل دستوری به پسرش می گوید « برو تو پیاده رو». یعنی نگاه نکن. مردم هم که کاری نمی کردند و یک نوجوان کتک خوردن مادرش را باید می دید. خودم را جای او گذاشتم. فکر کردم که جایی مادر خودم در درگیری باشد و من زورم نرسد و نتوانم کاری کنم. من به فکر آینده او بودم. خیلی از خواننده های سرشناس برای همدردی شکستن غرور را منتشر کردند. من دوست داشتم بروم و به عزت شکسته شده این خانواده تا جایی که در توانم هست کمک کنم. حتی اگر برای من بازخورد های منفی داشته باشد. آیا کار من هواداری بوده یا کار آن هایی که فیلم شکسته شدن غرور یک مادر ایرانی را منتشر کردند! چرا فیلمی که در آن سعی شده عزت این مادر به او برگردد را بازنشر نمی دهید

 

او همچنین در خصوص صحبت هایی که از خارج از کشور به گوش می رسد گفت : شبکه ای در خارج از کشور هم چیزهایی گفته که صلاحیت نظر دادن در خصوص این مسائل داخلی را ندارد. خیلی ها به من گفتند جوابشان را بده اما به نظر من چنین شبکه هایی جایگاهی ندارند که بخواهیم جوابشان را بدهیم. پرداختن به افراد بی خبر از فضای اجتماعی که در ظاهر دلسوز هستند، اشتباه است .

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها