فراخوان انجمن موسیقی ایران برای پرورش استعداد های نوجوان موسیقی
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : براساس این گزارش دارا بودن حداکثر سن 16 سال،موفقیت در آزمون ورودی، آشنایی کامل با نت و تکنیک های صحیح اجرایی در ساز تخصصی از شرایط ثبت نام کنندگان بوده...
متن خبر :

 

فراخوان انجمن موسیقی ایران برای پرورش استعداد های نوجوان موسیقی با هدف جذب استعدادهای نوجوان در موسيقی ، ارائه‌ آموزش در زمینه‌ گروه‌نوازی و تک‌نوازی ، ارتقای سطح فرهنگ موسيقي هنرجويان ،فراهم‌آوردن هرگونه امكان رشد و پرورش برای دستيابی به موسيقی متعهد و هنری ، اجرای كنسرت و توليد موسيقی در بخش های تار، سه‌تار، سنتور، عود، قانون،كمانچه، نی، تمبک، دف و آواز منتشر شده است .
براساس این گزارش دارا بودن حداکثر سن 16 سال،موفقیت در آزمون ورودی، آشنایی کامل با نت و تکنیک های صحیح اجرایی در ساز تخصصی از شرایط ثبت نام کنندگان بوده که شرکت کنندگان در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان دربازه گروه سنی ذکرشده در اولویت انتخاب قرار دارند.
گفتنی است علاقه‌مندان حداکثر تا تاریخ 30 آذر 1395  می توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.nay.ir ضمن دریافت فرم و شرایط فراخوان از سایت مذکور نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها