بازگشت هنری خواننده «ارکستر آکادمیک تهران» با آلبوم «بیدل»
نویسنده خبر : Admin

بازگشت هنری خواننده «ارکستر آکادمیک تهران» با آلبوم «بیدل»

Admin 12 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 800808
بازدید : 56
1 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «بیدل» به خوانندگى «حمید خزاعی» خواننده موسيقى ايرانى كشورمان، به آهنگسازی «علی ربانی فر» و با تنظیم «بابک شهرکی»از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «راد نو اندیش» منتشر شد...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «بیدل» به خوانندگى «حمید خزاعی» خواننده موسيقى ايرانى كشورمان، به آهنگسازی «علی ربانی فر» و با تنظیم «بابک شهرکی»از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «راد نو اندیش» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

آلبوم «بیدل» كه با حضور گسترده ى اهالى هنر در تاريخ ١٢ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران رونمايى شد، در تيراژى گسترده راهی بازار موسیقی کشور گردید.

این اثر شامل ٦ قطعه به نام های «نگارا»، «خلوتیان»، «صدای نسیم»، «کوچه افسانه ها»، «گمگشته» و «صنما» می باشد که در دستگاه ماهور و مقام هاى اصفهان و دشتی ساخته شده اند.

ترانه هاى اين اثر را «امین عبدالملکی» و«على ربانى فر» سروده اند و در يكى از قطعات، ملودى بر روى غزلى از «حضرت حافظ» ساخته شده است.

بابک شهرکی (ویولن، ویولن آلتو، کمانچه و پیانو)، ابراهیم لطفی (ویولن)، کریم قربانی (ویولنسل)، وحید وفایی (کنترباس)، ناصر رحیمی (فلوت)، پاشا هنجنی (نی)، امیر حسین رضا (تار و سه تار)، بیتا ربانی فر (سنتور)، علی پژوهشگر (عود)، عمران فروزش (دف، تنبک) به عنوان نوازندگان و الهه حمیدی (کُر) ،علی ربانی فر (دکلمه) و حمید خزاعی به عنوان خواننده در اين اثر نقش آفرينى كرده اند.

دیگر عوامل تولید آلبوم «بیدل»، بابک شهرکی (صدابردار، میکس و مسترینگ)، استاد علی بزرگمهر (زيبا نگارى روى جلد آلبوم)، سارا عبدالملکی (گرافيست)، استاد کریم الله نجفی (خوشنویس) و علی خزاعی (عکاس) بوده اند.

شایان ذکر است که این مجموعه از تاريخ ١٣٨٩ تا ١٣٩٥ در استودیو «پارت» به ضبط رسیده است.

علاقمندان جهت تهیه ی آلبوم موسیقی «بیدل» با صداى «حمید خزاعی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها