همایون شجریان هوای گریه سر می دهد
نویسنده خبر : امیرحسن کی نژاد

همایون شجریان هوای گریه سر می دهد

امیرحسن کی نژاد 15 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 802009
بازدید : 66
5 پسند
خلاصه خبر : تور کنسرت «هوای گریه» با آواز همایون شجریان پس از ۴ اجرا در استرالیا در چند شهر ایران نیز برگزار خواهد شد ...
متن خبر :

 

تور کنسرت «هوای گریه» چندی پیش در ۴ شهر استرالیا یعنی پرت، سیدنی، بریزبن و ملبورن برگزار شد و اجراهای بسیار موفقی را هم پشت سر گذاشتیم. حالا بنا داریم تا در چند شهر ایران که سال گذشته فرصت اجرا در آنجا را نداشتیم، اجراهایی را روی صحنه ببریم .

 

تور «هوای گریه» از فردا (۲۴ آذرماه) در خرم‌آباد آغاز می شود و سنندج (۲ دی‌ماه)، کرمانشاه (۹ و ۱۰ دی‌ماه) و بوشهر (۱۵ و ۱۶ دی‌ماه) در مسیر این تور قرار می گیرند. البته ما قصد داریم اجراهایی را هم در شهرهای قزوین، تبریز و بندرانزلی برگزار کنیم که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد

 

در این تور کنسرت آیین مشکاتیان (تنبک)، حسین رضایی‌نیا (دف)، میلاد محمدی (تار)، پریچهر خواجه (قانون)، پاشا هنجنی (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه و سرپرست گروه)، لعیا اعتمادی (ویلن آلتو)، پریسا پیرزاده و علی جعفری‌پویان (ویلن)، آتنا مستعان اشتیاقی (کنترباس)، نگار نوراد (ویلنسل) و شهرام رکوعی (فلوت) در این تور آواز همایون شجریان را همراهی می کنند .

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها