منظومه ای از احساسی ترین های بابک جهانبخش
نویسنده خبر : شقایق ناموری

منظومه ای از احساسی ترین های بابک جهانبخش

شقایق ناموری 23 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 803998
بازدید : 134
2147 پسند
خلاصه خبر : شامگاه ۲ دی ماه ۱۳۹۵ پس از تکمیل صحنه با حضور نوازندگان،جهانبخش در حالی پا به روی استیج گذاشت که آهنگ "تهران" طنین انداز سالن میلاد بود...
متن خبر :

 

دومین کنسرت زمستانی پایتخت را “بابک جهانبخش” که به سلطان احساس مشهور است بر عهده داشت.
-شامگاه ۲ دی ماه ۱۳۹۵ پس از تکمیل صحنه با حضور نوازندگان،جهانبخش در حالی پا به روی استیج گذاشت که آهنگ “تهران” طنین انداز سالن میلاد بود.

_شور و اشتیاق از همان ابتدا فضا را در برگرفته بود و دلتنگی هواداران از این فاصله ی دوماهه کاملا مشهود بود.
-پس از قطعه ی ‘تهران’ و صحبت های این خواننده با حاضرین؛اجرای قطعه ی ریتمیک و عاشقانه ی “تورو دوست دارم” یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می آمد.

_”مداربی قراری”،” پاییز”،”اکسیژن”،”ریمیکس دریا”،”همین یبار” و “منو نگاه کن” قطعات دیگری بودند که بابک جهانبخش در این شب برای دوستدارانش خواند.
-در فواصل اجرای این قطعات،بابک جهانبخش اشاره کرد که در میان کارهایش آهنگ های زیادی وجود دارند که مضمون آن ها دردِ دل با خدا است و “همین یبار” نیز یکی از همان قطعات است.

_بابک جهانبخش میزبانی ‘فریدون مشیری’،’محسن رجب پور’،’حامد همایون’ و ‘سارا منجزی پور’ را در نخستین سانس از کنسرت زمستانه اش بر عهده داشت.

_قطعات “یه ساعت فکر راحت” و “روزهای ابری” که به نوعی جدیدترین تک آهنگ های این خواننده محسوب می شوند نیز به ترتیب اجرا شدند.
-پخش کامل موزیک ویدیو آهنگ ‘یه ساعت فکر راحت’ از نمایشگر های سالن و نوازندگی بینظیر بهنام حکیم هنگام اجرای قطعه ی ‘روزهای ابری’ از نکات مثبت و قابل توجهی به شمار می رود.

_همانند کنسرت های اخیر بابک جهانبخش،میکس قطعات حسی “ای دل” و “دوست دارم”،و همچنین قطعات پر انرژی “معجزه”،”چه حس خوبی”و”حالم خوبه” که به ترتیب از آلبوم های مدار بی قراری،اکسیژن و حالم خوبه انتخاب شده اند در میان ست لیست،برای اجرا جایگاه ثابت و معینی دارند.

_موزیک ویدیو قطعه ی “شاید” که جهانبخش مدت زیادی است به هوادارانش وعده داده است نیز در این شب رونمایی شد.
-اجرای آهنگ های “برف”،”بی تو میمیرم”و”منو بارون” پس از قطعه ‘شاید’ باعث شد حال و هوای مخاطبان همچنان احساسی و آرام باقی بماند.

_ترکیب همین احساس و آرامش مخاطبان با نوعی حس لطیف عاشقانه،هنگام اجرای “منظومه ی احساس” که درست یک ساعت پیش از آغاز کنسرت منتشر گردید،سبب شد تا شب سرد زمستانی برای دوستداران این خواننده ی احساسی به بهترین شکل به پایان برسد.

_”منظومه ی احساس” را با ترانه ی ‘محسن شیرالی’ و ملودی ‘بابک جهانبخش’ می شنوید.
-‘سعید شمس’ که تنظیم های هیت و پر مخاطبش را این روزها در کارهای امیرعباس گلاب می شنوید،’منظومه ی احساس’ بابک جهانبخش را نیز تنظیم کرده است.

_رضا تاجبخش(نوازنده پیانو) و رهبر ارکستر در کنار بابک ریاحی پور(گیتار باس)،بهنام حکیم(گیتار اسپنیش و بوزوکی)،مسعود همایونی(گیتار الکتریک)،انوشیروان تقوی(کیبورد)،مهران فرشباف(پرکاشن)،کسری خدیور(ویلن) و نیما حمیدی(دارمز) بابک جهانبخش را در این شب همراهی می کردند.

_گفتنی است که اجرای بابک جهانبخش به تاریخ ۱۹ بهمن ماه تمدید گردید و علاقه مندان می توانند برای تهیه ی بلیط به سایت www.exirconcert.com مراجعه کنند.

 

عکاس : نیلوفر مهرابی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها