چرا مازیار فلاحی از دنیای مجازی خداحافظی کرد ؟
نویسنده خبر : Admin

چرا مازیار فلاحی از دنیای مجازی خداحافظی کرد ؟

Admin 27 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 804688
بازدید : 54
4 پسند
خلاصه خبر : چندیست که مازیار فلاحی از دنیا مجازی خداحافطی کرده ، این موضوع همانقدر که برای هواداران این خواننده ناخوشایند بود سوژه ای خوشایند در اختیار اهالی همیشه در حاشیه قرار داد...
متن خبر :

 

چرا مازیار فلاحی از دنیای مجازی خداحافظی کرد ؟

چندیست که مازیار فلاحی از دنیا مجازی خداحافطی کرده ، این موضوع همانقدر که برای هواداران این خواننده ناخوشایند بود سوژه ای خوشایند در اختیار اهالی همیشه در حاشیه قرار داد ، که واقعا چه چیزی مازیار فلاحی بر آن داشته تا انقدر مصمم تصمیم به کناره گیری از دنیای مجازی کند ؟ ایا این تصمیم پیش زمینه ای است برای کناره گیری فلاحی از هنر موسیقی در اوج محبوبیت ، آيا مازيار فلاحي با البوم يادم تو را فراموش از موسيقي خداحافظي ميكند ؟ با توجه به حاشیه نشینیه مازیار در موسیقی این یکی از قدرتمند ترین شایعات است . از طرفی برخی دیگر میگویند جو نامناسب حاکم بر صفحات مجازی با روحیه حساس مازیار در تضاد بوده و علت خداحافظیش اش را این می داند اما برخی پا فراتر گذاشته و به زندگی و حریم شخصی این هنرمند وارد شده و شایعه کرده اند ایشان به خاطر بقای زندگی مشترکشان از حضور در صفحه های مجازی خداحافظی کرده و به طور یقین کم کم از هنر هم جدا میشود این در حالیست که در آخرین گفتگویی که با برار و مدیر برنامه های مازیار فلاحی یعنی آقای خشایار فلاحی نوید بازگشت قدرتمند و پر از اتفاقات خوب را به هواداران مازیار داده بودند . حال همه چیز در هاله ای از ابهام است آیا این خداحافظی موقتی بوده و بخشی از سوپرایزهای مازیار است یا داستان دیگری پشت خداحافظی جنجالی این استار موسیقی از صفحات مجازی است !!! به هر حال هرچه باشد امیدواریم خیر و صلاح این هنرمند باشد و با یک غافلگیری بزرگ بار دیگر هوادارانش را به اوج خوشحالی برگرداند ….

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها