«گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» در صدر پرفروشترین آلبوم‌های ایران
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» روز یکشنبه 26 دی ماه جای در سراسر کشور منتشر می‌شود...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» پیش از انتشار، در صدر پرفروشترین آلبوم‌های ایران قرار گرفت.
آلبوم موسیقی «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» روز یکشنبه 26 دی ماه جای در سراسر کشور منتشر می‌شود و پیش فروش دیجیتالی آن از روز پنجشنبه 16 دی ماه جاری آغاز شده و هم اکنون در هفته چهارم دی ماه جاری در صدر پرفروشترین آلبوم‌های موسیقی ایران قرار گرفته است.
«میلاد ترابی» تنطیم اکثر قطعات «گفتم نرو» را برعهده داشته است و «مهرزاد امیرخانی» نیز اکثر ترانه‌های آن را سروده است؛ این آلبوم، هشت قطعه موسیقی را شامل می‌شود که عبارتند از: «بی‌معرفت»، ترانه «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدا نگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند».
از «محمد علیزاده» تاکنون آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» با تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر شده است.
علاقمندان می‌توانند جهت پیش خرید دیجیتالی آلبوم «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده»، از طریق سایت «بیپ تونز» به آدرس www.beeptunes.com اقدام نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها