محمد علیزاده: امیدوارم که مردم با آلبوم «گفتم نرو» خاطره بسازند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : «محمد علیزاده» در مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «گفتم نرو» گفت: امیدوارم که مردم با آلبوم موسیقی «گفتم نرو» خاطره بسازند؛ در کنسرتهایم با مردم زندگی می‌‌کنم...
متن خبر :

 

«محمد علیزاده» در مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «گفتم نرو» گفت: امیدوارم که مردم با آلبوم موسیقی «گفتم نرو» خاطره بسازند؛ در کنسرتهایم با مردم زندگی می‌‌کنم.
مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم موسیقی «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» با حضور تعدادی از عوامل این اثر موسیقیایی از جمله؛ «میلاد ترابی» تنطیم‌کننده اکثر قطعات و میکس و مسترینگ آن، «شهاب اکبری» تنطیم‌کننده، «امیرحسین اویسی» نوازنده پیانو، «معین راهبر» نوازنده پیانو، «فرشید ادهمی»، «مهرزاد امیرخانی» ترانه‌سرا و سید «محمد کاظمی» ترانه‌سرا با اجرای «مصطفی امامی» و با حضور تعداد کثیری از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های کشور دیروز یکشنبه 26 دی ماه جاری در تهران برگزار شد.

همراهی رسانه‌ها من را دلگر می‌کند
در ابتدای این مراسم «محمد علیزاده» گفت: به همه دوستان رسانه‌ای خودم خیرمقدم می‌گویم، دوستانی که همیشه همراه من بودند و همیشه به من لطف داشتند، خجالت‌زده محبتها و لطفشان در رسانه‌هایشان نسبت به کنسرتها و همکارهایم و اتفاقاتی که در کنسرتهایم می‌افتد هستم؛ خیلی خوشحالم در سومین آلبوم رسمی‌ خودم هنوز هم همراه هم هستیم و این همراهی من را دلگر می‌کند. در مورد آقای حسین‌خانی در کاور آلبوم یک متنی نوشته بودم که؛ «آقای حسین‌خانی دلسوز» و خیلی خوشحالم که دوست و برادری اینچنین در کنار خودم دارم؛ ما هرکدام کار خودمان را انجام می‌دهیم، ایشان را واقعاً یکی از سکاندارهای اصلی موسیقی در ایران می‌دانم.

رسانه‌ها تنها ارتباط ما با مردم بودند
در ادامه «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و تهیه‌کننده آلبوم موسیقی «گفتم نرو» گفت: به همه دوستان عزیز رسانه خوش آمد می‌گویم که همیشه ما را حمایت کردند و تنها ارتباط ما با مردم تنها شما بودید و اینکه حرفهای ما را به گوش مردم رساندید، از همه شما تشکر می‌کنم.

طولانی‌شدن آلبوم به خاطر تور کنسرتها
در بخش دیگری از نشست خبری آلبوم موسیقی «گفتم نرو» علیزاده در مورد انتشار این اثر بعد از چهار سال گفت: طولانی‌شدن این مدت هم به خاطر تور کنسرتهای من بوده است؛ و به خاطر اینکه یک دوره‌ای به دلیل کنسرتهایی که می‌رفتم صدایم آمادگی استودیو را نداشت به همین دلیل یک مقدار می‌خواستم در مدتی که صدایم و حنجره‌ام آمادگی دارد کارها را بخوانم. البته من با دوستانم حدود 32 آهنگ تولید کردیم که البته آنها را به وقت خودش منتشر می‌کنیم، نمونه آن یکی ار کارهایی است که خیلی برای من ارزشمند بود از این آلبوم در آوردم به خاطر اینکنه دوست داشتم به صورت سینگل تراک آن را پخش کنم و احساس کردم که اتفاق بهتری برای آن می‌افتد؛ چون این ترانه سوژه بسیار عجیبی دارد و ترانه آن را سید «محمد کاظمی» سروده است، که به نظر من یکی از ترانه‌های بی نظیر دوران ترانه‌سرایی ایشان است.

امیدوارم که مردم با آلبوم «گفتم نرو» خاطره بسازند
وی همچنین گفت: آن چیزی که در آلبوم «گفتم نرو» می‌شنوید حاصل تفکر تیمی بوده است که همیشه همراه من بوده‌اند و امیدوارم که مردم با این آلبوم خاطره بسازند؛ چونکه من خودم با تک تک این کارها خاطره دارم. من سعی کردم که حرف روز و حرف دل مردم را در عاشقانه‌هایی که می‌خوانم را بزنم نمی دانم تا کجا موفق شده ام اما امیدوارم که مردم آن را دوست داشته باشند و امیدوارم که لحظه‌های قشنگ مردم را بتوانم با این موسیقی‌هایم پر بکنم.

تشکر از هنرمندان و ترانه‌سرایان آلبوم «گفتم نرو»
علیزاده در ادامه افزود: تیمی که در آلبوم موسیقی «گفتم نرو» در کنار من بودند همگی از هنرمندان و ترانه‌سرایان مطرحی هستند که از همه آنها تشکر می‌کنم؛ از مدیر تولید این آلبوم که «میلاد ترابی» همیشه همراه است وی همیشه در کنار بوده و با نظرات بسیار به جایی که خیلی وقتها داده در تولید کارهای من تأثیرگذار بوده است و با سلیقه‌ای که دارد و من بسیار آن را می‌پسندم و همچنین دوستان دیگری همچون مهرزاد امیرخانی، شهاب اکبری، امیرحسین اویسی، معین راهبر، فرشید ادهمی، سید محمد کاظمی و … . همچنین از جناب «صدرالدین حسین‌خانی» تشکر می‌کنم؛ کسی که این سالها همیشه در کنارم بوده و خیلی حمایتم کرده است و خیلی خوشحالم که این روزها را به همراه همدیگر فتح می‌کنیم.

بهترین تیم برای تولید آلبوم «گفتم نرو»
در بخش دیگری از این نشست خبری «صدرالدین حسین‌خانی» تهیه‌کننده آلبوم موسیقی «گفتم نرو» گفت: از آقای
علیزاده قدردانی می‌کنم چون شاهد بودم در این سالهایی که گذشت برای لحظه به لحظه این آلبوم ظرافت و حساسیت خاص را به خرج دادند و به نظرم بهترین تیمی که برای تولید این آلبوم امکان داشت را این دوستان را دور هم جمع کرد؛ امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرید و در اینجا از تک تک دوستان مخصوصاً آقای میلاد ترابی تشکر می‌کنم.

محمد علیزاده در اجرای کنسرت انرژی دارد که واقعاً جای هیچ نگرانی نیست
در ادامه «میلاد ترابی» تنطیم‌کننده اکثر قطعات و میکس و مسترینگ آلبوم «گفتم نرو» گفت: به همه دوستان و اهالی محترم رسانه خیر مقدم می‌گویم که باعث ارتباط ما با مردم هستند و خیلی خوشحالم که در این روز در خدمت شما هستم. من و محمد علیزاده حدود 12 سال است که در کنار یکدیگر هستیم سوای کاری که انجام داده و کارهایی که کرده‌ایم این وسط یک رفاقت دیرینه‌ای با همدیگر داریم که به این اتفاق خیلی کمک می‌کند. به نظرم من و ایشان بیشتر شناخت بهتری از همدیگر داریم و اینکه من می‌دانم چه فضاهایی در ذهن ایشان است و به صدایش می‌نشیند و اینکه چه چیزی می خواهد، با همدیگر همفکرهایی می‌کنیم. محمد علیزاده در اجرای کنسرت هم انرژی دارد که واقعاً آدم هیچ نگرانی نسبت به هیچ قسمت ماجرا ندارد و این، طبیعتاً مجموعه کار را خیلی بهتر می‌کند؛ یعنی توانایی‌های ایشان و شناختی که در این چندین سال بوجود آمده خیلی حائز اهمیت است.

سه قطعه ریتمیک «گفتم نرو»
محمد علیزاده همچنین در مورد فضای این آلبوم گفت: در این آلبوم سه قطعه ریتمیک هم وجود دارد اما این آلبوم را خیلی علاقه‌مند بودم که به این سمت و سوق بکشانم به دلیل اینکه با توجه به قطعاتی که در گذشته منتشر کرده بودم، احساس کردم که اگر این آلبوم را به این سمت بکشانم، بهتر است. امیدوارم که مردم این فضای غمگین آلبوم را بپسندد و ما در قطعه «برادر» هم این موضوع را تجربه کردیم و مردم دوست داشتند و نگاه و فضای من هم همین است.

برگزاری کنسرت و مواجه شدن با مردم را خیلی دوست دارم
در بخش دیگری از این نشست محمد علیزاده گفت: آنهایی که من را از نزدیک می‌شناسند می دانند که عاشق خواندن برای مردم هستم و عشق می کنم که برای مردم می خوانم، بعضی وقتها که از کنسرتهایم به خانه برگشتم از شدت خستگی و اینکه بدنم افت کرده که نتوانسته‌ام که خوب بخوابم، همیشه که صدای مردم را می‌شنوم حالم عوض می‌شود چون برگزاری کنسرت و مواجه شدن با مردم را خیلی دوست دارم. وقتی کمه می بینم کنار همدیگر نشستند و حالشون خوبه حال من هم با حال آنها خوب می‌شود و این شاید یکی از دلایلی بود که آلبوم «گفتم نرو» را دیر بیرون دادم. خیلی علاقه ندارم که تند تند و پشت سر هم آلبوم تولید بکنم چون احساس می کنم که موزیک من بایستی دوره‌ای از آن بگذرد و خاطره‌سازی بشود؛ بعد از آن ایده دیگرم را ارائه بدهم. در این آلبوم 8 تراک را منتشر کردیم و مخالف تعداد کارهای زیاد در یک اثر هستم، البته این سلیقه من است و همیشه دوست دارم به آن عمل بکنم.

هر چقدر خواننده‌ها و موسیقی‌ها قوی‌تر باشند من را به فکر می‌برد
وی همچنین گفت: هر چقدر در ایران خواننده‌ها و موسیقی‌ها قوی‌تر باشند من و امثال من را به فکر می‌برد که کار بهتری را انجام بدهم و اگر کسی وجود نداشته باشد ما هم کار خودمان را می‌کنیم که من این را دوست ندارم و دوست دارم که همیه در تلاش و تکاپو باشم و فکر بکنم و نگران بشوم. هیچ وقت احساس خطر نمی‌کنم چو فکر می‌کنم می‌شود موسیقی را به سمت‌وسویی برد که مردم دوستت داشته باشند و مردم تو را بخواهند.

دیدن مردم در کنسرتهایم را دوست دارم
این خواننده موسیقی پاپ کشور در ادامه افزود: همیشه در کنسرتهایم سعی کرده‌ام جوری باشم که مردم دوست دارند؛ دیدن مردم در کنسرتهایم را دوست دارم خیلی وقتها دیدم آدم عبوس به کنسرتم آمده ولی وقتی که به خانه برمی‌گشته حالش خیلی خوب بوده است و همین خیال من را راحت می‌کند. با انتشار آلبوم «گفتم نرو» فکر می‌کنم سانس‌های بیشتری کنسرت برگزار کنیم البته بعد از این کنسرتهای اخیر بایستی به مدت دو ماه استراحت بکنم تا بتوانم به زندگی‌ام هم برسم.

تأثیرگذاری‌های بر روی زندگی موسیقایی
علیزاده در مورد «میلاد ترابی» تنطیم‌کننده اکثر قطعات آلبوم «گفتم نرو» گفت: میلاد آدم بسیار باسلیقه‌ای در کارش است و خیلی وقتها ایده‌های خیلی خوبی به من می‌دهد و این تأثیرگذاری آدم را ترغیب می‌کند که حتماً با ایشان کار بکنم. البته این تیمی که در اینجا حضور دارند تک تک آنها تأثیرگذاری‌های خودشان را در کارهای من و همچنین در زندگی موسیقایی من داشته‌اند و من را همیشه ترغیب کرده است که با آنها همکاری داشته باشم؛ جدای از اینکه دوستان عزیز من هستند اما رفقایی هستند که همکاری با آنها باعث افتخارم است.

وظیفه خود دانستیم که به جشنواره موسیقی فجر کمک کنیم
حسین‌خانی در مورد زیادشدن اجراهای محمد علیزاده در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر گفت: این اتفاق با میل ما بوده و هیچ اجباری در آن نبوده است. ما با دبیر جشنواره نشستی داشتیم و درخواست آنها بود، ما در این زمینه آسیب هم خوردیم چون یکم بهمن ماه کنسرت شرکت موسیقی «ایران گام» به خوانندگی محمد علیزاده بود؛ ولی ما به وظیفه خود دانستیم که با حضور در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در حوزه درآمدی هم کمکی به جشنواره بکنیم، با خواسته خودمان این کار را کردیم و هیچ اجباری در آن نبود.

اجرای کنسرتهای موسیقی پاپ در برج میلاد
وی همچنین گفت: به این دلیل هم در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شرکت کردیم که از این به بعد برج میلاد هم بعد از پایان جشنواره به کنسرتهای موسیقی پاپ اختصاص پیدا کند که هم ما و هم دیگر دوستان در آنجا بتوانیم کنسرت برگزار کنیم.

هزینه‌های زیادی صرف تولید «گفتم نرو» شده است
مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در مورد هزینه‌های آلبوم «گفتم نرو» گفت: هزینه‌های زیادی صرف تولید این اثر شده است؛ همانطور که آقای علیزاده و ترابی به آن اشاره کردند شاید بالای 30 تراک تولید شده است، چون در تولید این اثر این حساسیتها اعمال شده است فکر می‌کنیم که استقبال از آن صورت بگیرد و فروش خوبی داشته باشد. خواهش که از مردم داریم به خاطر اینکه بتوانیم راهمان را ادامه بدهیم و بتوانیم در این راهی که هستیم بایستیم؛ حمایت بکنند و نسخه اورجینال آن را تهیه بکنند.

مردم نسخه اورجینال «گفتم نرو» را تهیه کنند
وی افزود: البته در اینجا مردم را مقصر نمی‌دانم چون در این بخش فرهنگ‌سازی نشده است و مردم نمی‌دانند که برای یک آلبوم چقدر زمان صرف می‌شود؛ برای نمونه برای تولید این آلبوم بالای 200 نفر تلاش کرده‌اند. در حقیقت مردم این را نمی‌دانند و خیلی ساده به انتشار آن نگاه می‌کنند، مطمئن هستم که اگر بدانند که برای تولید یک آلبوم چقدر زحمت کشیده می‌شود بالاخره کمک می‌کنند و الان قیمتی که برای یک آلبم ولِت گذاشته شده خیلی پایین است. در اینجا از مردم خواهش می‌کنم که اورجینال آن را تهیه کنند تا ما هم در هدف و راهی که داریم بتوانیم بایستیم و ادامه بدهیم.

تیراژ 250 هزار نسخه‌ای آلبوم «گفتم نرو»
«صدرالدین حسین‌خانی» در مورد تیراژ آلبوم «گفتم نرو» گفت: ما پیش‌بینی که کردیم برای استارت اولیه، بالای 250 هزار نسخه را منتشر کرده‌ایم و خدا را شکر در فضای مجازی هم به صورت دانلودهای قانونی انجام می‌گیرد در آنجا هم جزو پرفروشترین آلبوم‌ها بوده است.

ماندگاری در حافظه شنیداری مردم
در بخش دیگری از این نشست خبری محمد علیزاده در مورد انتشار قطعاتش به صورت کلیپ گفت: ارتباط تصویری من ضعیف است و آن هم با فکر خودم بوده است حالا شاید خیلی‌ها به من خورده بگیرند امت زیاد موافق با کلیپ نیستم چون این کار را لازم نمی‌دانم و احساس می‌کنم که محمد بایستی در حافظه شنیداری مردم بماند نه در حافظه دیداریشان.

خوب کردن حال مردم در کنسرتها
وی در مورد استقبال مخاطبان از کنسرتهایش گفت: یکسری از آهنگهای من در کنسرتهایم معروف شدند که دیگر مردم آنها را می‌خواندند؛ نوع اجرا و نوع ارکستری که من دارم و نوع نگاهی که ما روی استیج داریم احساس می کنیم آن مدتی که مردم به کنسرت‌های ما می‌آیند بایستی شرایطی را فراهم کنیم و فضایی را برای آنها خلق نماییم که نتوانند پلک بزنند اگر مردم در این یک ساعت و 45 دقیقه حتی یک دیقیه آن حوصله‌شان سر رفت ما باخته‌ایم. سعی کرده‌ام تا آنجایی که توان دارم؛ واقعاً نمی‌دانم که چقدر بوده و چقدر در آن موفق بوده‌ام، اما تا آنجایی که توان داشته‌ام سعی کرده‌ام که مردم حالشان در کنسرتها خوب باشد؛ یعنی وقتی که از کنسرت بیرون می‌روند حداقل چهار یا پنج روز شارژ باشند.

من با مردم زندگی می‌‌کنم
علیزاده در ادامه سخنانش اظهار داشت: در یک لحظه غمگینشان کردم و در یک لحظه هم شادشان کردم؛ در یک لحظه خاطراتشان را یادشان می‌یارم. من فقط برای مردم نمی‌خوانم بلکه روی استیجهایم با آنان زندگی می‌کنم شاید با گریه یک نفر در کنسرتهایم گریه کردم و شاید به خوشحالی و خنده یک نفر خندیدم. من با مردم زندگی می‌‌کنم؛ من با مردم نمی‌خوانم؛ شعار هم نمی‌دهم حداقل شماها و دوستانی که از نزدیک من را می‌شناسید می‌دانید من خود خودم هستم و هیچ وقت طوری عمل نکردم که روی استیجم یک شخص دیگری باشم و در زندگی‌ام یک شخص دیگر.

نوع اجرا علیزاده و نوع اجرای ارکستر
در بخش دیگری از این نشست، «امیرحسین اویسی» رهبر ارکستر کنسرتهای محمد علیزاده در مورد استقبال مخاطبان گفت: من فکر می‌کنم یک عامل باعث موفقیت در فروش و تعداد بالای کنسرت نمی‌تواند باشد، به خاطر اینکه وقتی صفر تا صد تولید یک موزیک تا زمان اجرای کنسرت می‌رسد کاملاً چک می‌شود و بارها و بارها راجع به تولید این موسیقی بحث و بررسی صورت می‌گیرد تا به مرحله انتشار می‌رسد و پس از آن به آماده‌سازی ارکستر و تمرین و در نهایت اجرای آن آثاری را که تولید شده در استیج می‌رسد. من فکر می کنم تیمی که به لطف خدا دور همدیگر جمع شده‌ایم توانسته‌ایم در کنار همدیگر موفق باشیم، سلیقه‌های همدیگر دستمان بیاید و با توجه به تجربیاتی که یکایک ما در گذشته داشته‌ایم در تولید آثارمان و همچنین در اجرای کنسرتمان در واقع کمکمان بکند و در ارائه آن موفق باشیم. همنیطور نوع اجرای ایشان و نوع اجرای ارکستر و نحوه برقراری ارتباط تیم اجراکننده و آقای علیزاده روی استیج، بر روی آمده مردم به سالنهای کنسرت خیلی تأثیرگذار بوده است.

متفاوت بودن در کنسرتها
در ادامه حسین‌خانی در مورد استقبال مخاطبان از کنسرتهای محمد علیزاده گفت: ایشان همیشه در در کنسرتها و در هر اجرایشان همیشه متفاوت بوده‌اند و هیچ وقت آن تکرار را در کنسرتهایشان ببینید و اجرایشان را با تمام وجود انجام می‌دهد و دوست دارد آن کسی که به کنسرت آمده را با رضایت از آنجا برود و این مهم هم فکر کنم باعث تکرارهای این کنسرتها بشود.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها