میلاد درخشانی در شب تولدش “اشارات نظر” را به جشنواره فجر آورد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : میلاد درخشانی خواننده موسیقی تلفیقی با اجرای کنسرت اشارات نظر در شامگاه 25 آذر، در شب تولد 32 سالگی‌ خود برای نخستین بار آثار با کلامش را در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برج آزادی برد...
متن خبر :

 

میلاد درخشانی خواننده موسیقی تلفیقی با اجرای کنسرت اشارات نظر در شامگاه 25 آذر، در شب تولد 32 سالگی‌ خود برای نخستین بار آثار با کلامش را در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برج آزادی برد
به گزارش گنج نوا و به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، در شب دوم سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، سالن برج آزادی پس از اجرای دو گروه موسیقی نواحی، شاهد اجرای گروه میلاد درخشانی بود که فضایی متفاوت‌تر از اجراهای قبلی داشت. استیج کنسرت میلاد درخشانی محل پیوند موسیقی غربی با موسیقی ایرانی بود و رنگ و بوی متنوع و متفاوتی داشت، استیجی که روی آن هم سولو گیتار الکتریک نواخته می‌شد و هم ‌تک‌‌نوازی سنتور.

رپرتوار ارکستر درخشانی در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، به دو بخش با کلام و بی کلام تقسیم می‌شد. در این کنسرت 13 قطعه با کلام و 3 قطعه بی‌کلام اجرا شد که برخی از آن‌ها قطعات جدیدی بودند که قرار است در آلبوم بعدی میلاد درخشانی منتشر شود.

در این کنسرت تقریباً تمامی قطعات آلبوم میلاد درخشانی از جمله آرزو، بشنو، تو مرو، قفس، اشارات نظر، تو خداوند منی و از آخرین دیدار اجرا شدند که در این بین اثر “اشارات نظر” به عنوان محبوب‌ترین قطعه این خواننده با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. دو اثر “ببند چشمت را” و “دیوار” هم قطعاتی بودند که درخشانی برای اولین بار در این کنسرتش اجرا کرد.

یکی از بخش‌های ویژه کنسرت میلاد درخشانی به هنرنمایی برادر او پدرام اختصاص داشت. در اواسط کنسرت، پدرام درخشانی قطعه‌ای را با ساز سنتور تک‌نوازی کرد که در ادامه به یک هم‌نوازی با میلاد تبدیل شد. این اثر در نهایت با همنوازی ارکستر “اشارات نظر” به پایان رسید. در ادامه کنسرت نیز چند قطعه با کلام دیگر از جمله اثر “چرا بگرید چشم” توسط میلاد درخشانی خوانده شده و اثر “یارم یارم” نیز به عنوان حسن ختام کنسرت درخشانی به هواداران او تقدیم شد.

میلاد درخشانی (خواننده، سه‌تار و عود)، پدرام درخشانی (سنتور)، نیما رمضان (گیتار)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، اشکان آبرون (کیبورد)، مصطفی شعبانی (کلارینت، ساکسیفون)، طاها مظاهری (گیتار) و امیرعلی رحمانی (پرکاشن) موزیسن‌هایی بودند که روی استیج کنسرت میلاد درخشانی هنرنمایی می‌کردند.

همچنین شنبه شب سیروان خسروی خواننده و تنظیم‌کننده پاپ که غایب بزرگ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بود، برای تماشای هنرنمایی دوست قدیمی خودش به برج آزادی آمد. سیروان خسروی و میلاد درخشانی سابقه همکاری و دوستی چندین ساله دارند و درخشانی چند بار در کنسرت سیروان حضور یافته و نوازندگی کرده است. حضور سیروان خسروی در کنسرت خواننده “اشارات نظر” با استقبال ویژه‌ای همراه بود.

کنسرت شب گذشته میلاد درخشانی در حالی برگزار شد که این خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی 32 ساله شد. درخشانی تا کنون 4 آلبوم رسمی به نام‌های افشارستان، سرخوش، هیچم خبر و اشارات نظر منتشر کرده است. او چند سال پیش به همراه گروه افشارستان برای نخستین بار در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت و آثار بی‌کلام آلبوم افشارستان را اجرا کرد. از این رو کنسرت شب گذشته این خواننده در برج آزادی، اولین کنسرت رسمی‌اش در جشنواره موسیقی فجر محسوب می‌شود که در آن قطعات با کلام خود را اجرا کرده است. او این اتفاق جذاب و دلنشین را به شیرینی شب تولدش افزود تا یکی از بهترین شب‌های عمر هنری‌اش را تجربه کند.

 

عکاس : پریا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها