بهترین نقاشی دنیا به «حامد همایون» اهدا شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : نخستین کنسرت رسمی «حامد همایون» شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد...
متن خبر :

 

نخستین کنسرت رسمی «حامد همایون» شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
به گزارش گنج نوا و به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، حامد همایون شب گذشته – سه شنبه 28 دی ماه – در حالی نخستین اجرای زنده رسمی خود را در حضور دوستدارانش روی صحنه برد که سالن برگزاری این کنسرت کاملا پر شده بود و دوستداران این خواننده در هر دو سانس با شور و اشتیاق این خواننده را که نخستین اجرای رسمی خود را برگزار می کرد، همراهی کردند.

پدیده جدید موسیقی پاپ کشور که از سوی شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» به بازار موسیقی معرفی شده اجرایش را با قطعه «به چشمات قسم» آغاز کرد و پس از آن بدون وقفه «چنین کنم چنان کنم» را خواند و بعد با گفتن جمله کوتاه «سلام، خدا رو شکر… عاشقتونم…» به سراغ قطعه بعدی رفت.

«چتر خیس» قطعه بعدی این خواننده بود که بدون شک سهم ویژه ای در معرفی و شناساندن این چهره به مخاطبان موسیقی در سراسر کشور داشت. اجرای این قطعه با همخوانی دوستداران همایون در سالن همراه شد و «خدا همین حوالیه» قطعه بعدی این کنسرت بود.

حامد همایون که در بین قطعاتش کمتر صحبت می‌کرد در ادامه قطعات دوباره عشق، می‌روم و مردم شهر را خواند و سپس نگاه کن، مجنون، چه عشقی، دیوونگی، قسمت، بارون که زد، آه نکش، دنیای من، شیدایی به صورت زنده اجرا شدند تا آرام آرام اعتماد به نفس او بیشتر و بیشتر شود و در بخشی از صحبت هایش رو به حضار بگوید: «امروز و قبل از این اجرا، از مادرم خواستم برایم دعا کند. و او هم گفت آن‌هایی که در این یک سال برایشان خوانده‌ای، در کنارت هستند…». همایون با گفتن این جملات اشک در چشمانش جمع شد و لحظات احساسی جالبی در سالن بوجود آمد.

این خواننده در اواخر کنسرتش نیز گفت: «می‌خواهم شخصی را معرفی کنم که از اولین روز آشنایی‌ام با او، هم راهنمایی شدم و هم دلگرم. مثل کوه پشت من ایستاد و اگر او نبود، من امشب اینجا نبودم» و با گفتن این جملات «محسن رجب‌پور» را معرفی کرد و از همکاری با شرکت «ترانه شرقی» ابراز خوشحالی کرد.

او همچنین ادامه داد: «خوشحالم که به عنوان سفیر مبارزه با سرطان از سوی وزارت بهداشت معرفی شده‌ام و تمام این اتفاقات نتیجه زحمات آقای محسن رجب پور بوده که امروز دوستانم در موسسه خیریه کودکان سرطانی محک قرار شده لوج یادبودی را به ایشان اهدا کنند.»

نماینده موسسه محک برای اهدای این لوح به روی سن آمد و آنرا به رجب پور تقدیم کرد و سپس کدیرعامل ترانه شرقی در سخنانی کوتاه گفت: «از شما ممنونم که هنرمند جدید ترانه شرقی را در زمانی کمتر از آنچه مدنظر ما بود به اوج رساندید و باعث شدید امشب این کنسرت پرشور برگزار شود. همه این اتفاقات حاصل عشق شماست.»

رجب پور افزود: «همواره آموخته ایم که باید به همنوعان خود کمک کنیم و خوشحالم ازاینکه حامد همایون به عنوان سفیر مبارزه با سرطان انتخاب شده و خوشحالم که عواید اجراهای جشنواره‌ای‌اش را به موسسه محک تقدیم کرده است و قطعا این موضوع اتفاق خوبی در آغاز روند کاری او خواهد بود.»

مسئولین موسسه محک در ادامه تابلویی را نیز به حامد همایون تقدیم رکدند که کودکان محک تصویر او را نقاشی کرده بودند. حامد همایون پس ازدریافت این تابلو رو به حاضرین گفت: «این بهترین نقاشی دنیاست و از بچه های محک ممنونم که بهترین نقاشی دنیا را برای من کشیدند.»

آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیرحسین توسلی (تار، سه‌تار، باغلاما) و علیرضا توسلی (دف) اعضای ارکستر حامد همایون را به سرپرستی سامان امامی در اولین کنسرت او تشکیل می دادند.

 

عکاس : پریا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها