کنسرت خواننده محبوب ترکیه در تهران
نویسنده خبر : Admin

کنسرت خواننده محبوب ترکیه در تهران

Admin 22 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 818697
بازدید : 154
20 پسند
خلاصه خبر : الیاس یالچین تاش خواننده 27 ساله در سال 2016 آلبومی را در سبک پاپ با 15 قطعه منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان موسیقی در ترکیه و کشورهای همجوار قرار گرفت...
متن خبر :

 

الیاس یالچین تاش خواننده 27 ساله در سال 2016 آلبومی را در سبک پاپ با 15 قطعه منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان موسیقی در ترکیه و کشورهای همجوار قرار گرفت.

او تور کنسرت‌های آلبومش را از سال گذشته میلادی آغاز کرد و در کشورهای آلمان، ترکیه و هلند به روی صحنه رفت.

الیاس یالچین تاش چند روز پیش با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که کامنت‌های زیادی از مخاطبان ایرانی دریافت کرده و به همین خاطر در اردیبهشت 96 برای برگزاری کنسرت به تهران می‌آید. این خوانند اهل استانبول اشاره کرد که احتمالاً کنسرتش در تهران بهترین کنسرت عمرش خواهد بود.

تا کنون به جز الیاس یالچین تاش، 4 خواننده ترکیه‌ای دیگر نیز در ایران به روی صحنه رفته‌اند. پیش از این در سال 92 قرار بود مراد کیکیلی خواننده معروف ترکیه نیز برای اجرای مشترک با کامران رسول‌زاده به ایران بیاید که کنسرت او لغو شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها