ویدئو آرت «شَعشعه» اثری از «کریم ابراهیمی» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

ویدئو آرت «شَعشعه» اثری از «کریم ابراهیمی» منتشر شد

Admin 26 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 820746
بازدید : 42
0 پسند
خلاصه خبر : ویدئو آرت «شَعشعه» با موسیقی و اجرای «کریم ابراهیمی» و به کارگردانی و تدوین «علی ابراهیمی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت...
متن خبر :


ویدئو آرت «شَعشعه» با موسیقی و اجرای «کریم ابراهیمی» و به کارگردانی و تدوین «علی ابراهیمی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

 

 

کریم ابراهیمی، نوازنده ی جوان و باتجربه ی ساز تنبک، در سال های اخیر دست به تجربه های مختلفی در ارائه ای نوین از تنبک و سازهای کوبه ای زده، که به جدی شدن نگاه مخاطب به این قسم از سازبندی های ایرانی نقش داشته است. مدت ها پس از ارائه ی آلبوم «رستاخیز» (موسیقی برای ترکیبهای مختلف سازهای کوبه ای و تنبک) و همکاری در آلبومها و اجراهای مختلف، این هنرمند اکنون قصد آن دارد که دست به تجاربی تصویری در حرفه ی خود زده، نوازندگی و ریتم را نه تنها در مرتبه ی هنری شنیداری بلکه تفسیری تصویری از آن ارائه دهد و در این راه تجربه ی کارگردانی و تدوین اولین کار بصری جدی خود را به علی ابراهیمی سپرده است.

در این کار، سازندگان اثر سعی بر آشنایی سازی مخاطب با شیوه ای تجربی از تصویر مفهومی داشته اند، که ایده ی نخستین کار، وارد کردن ریتم و موسیقی کوبه ای با ساز تنبک، به تدوین کار بوده است.

ویدئو آرت «شَعشعه» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت های معتبر موسیقی مجاز کشور، می توانید آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها