آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شد

Admin 28 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 821809
بازدید : 32
5 پسند
خلاصه خبر : سومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» تحت عنوان «تمامِ ناتمام» در دو شکل صوتی و تصویری، از صبح امروز سه شنبه دهم اسفند ماه، به تهیه کنندگی «احسان رسول‌اف» و توسط نشر موسیقی «نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد...
متن خبر :

 

آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شد

 

 

سومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» تحت عنوان «تمامِ ناتمام» در دو شکل صوتی و تصویری، از صبح امروز سه شنبه دهم اسفند ماه، به تهیه کنندگی «احسان رسول‌اف» و توسط نشر موسیقی «نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که نسخه دیجیتال این اثر نیز، همزمان از طریق سایت «ریتمو» قابل دریافت است.

نسخه صوتی این اثر پنج قطعه به نام های «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو، بمان»، «صدایم کن» و «قاصدک» و نسخه تصویری هم هشت قطعه با اسامی «یادگار دوست»، «والس شماره ی ۱»، «خانه بردوش»، «لبخند»، «لیلی جان»، «صدایم کن»، «تمام ناتمام» و «نرو، بمان» دارد که البته ویدئویی از پشت صحنه تولید این اثر ضمیمه لوح تصویری است.

روزبه اسفندارمز (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور)، کاوه صالحی (گیتار، چارانگو)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس و هم خوان) و امید نعمتی (خواننده) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی پالت در کنار مهدی ساکی (خواننده، قطعه‌ی «لبخند»)، شقایق صادقیان (فلوت، قطعه‌ی «قاصدک»)، امین طاهری (درامز)، سردار سرمست (آکاردئون و کیبورد) و پیمان حاتمی (پرکاشن سیکوئنس و گیتار الکتریک) در آلبوم موسیقی «تمامِ ناتمام» به هنرنمایی پرداخته اند که این اثر از طریق ریتمو قابل خریداری است.

شایان ذکر است که پیش از این دو آلبوم به نام های «آقای بنفش» و «شهر من بخند» از گروه موسیقی «پالت» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

آلبوم صوتی و تصویری «تمامِ ناتمام» به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و سایت ریتمو به آدرس اینترنتی «ritmo.ir» فابل خریداری است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها