حامد همایون در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی
خلاصه خبر : برگزاري اين اجرا در برج ميلاد هم در نوع خود جالب توجه بود چرا كه كنسرت هاي پاپ اين روزها به شكل معدودي مجوز اجرا در برج ميلاد را كسب ميكنند و اكثريت اجراهاي برگزار شونده در برج ميلاد را گروهاي تلفيقي شامل مي شوند...
متن خبر :

 

روز پنج‌شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفندماه حامد همایون در ۴ سانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.
برگزاري اين اجرا در برج ميلاد هم در نوع خود جالب توجه بود چرا كه كنسرت هاي پاپ اين روزها به شكل معدودي مجوز اجرا در برج ميلاد را كسب ميكنند و اكثريت اجراهاي برگزار شونده در برج ميلاد را گروهاي تلفيقي شامل مي شوند.

حامد همایون در اين کنسرت مجموعه اي از قطعات پرطرفدار آلبوم دوباره عشق را به روي صحنه برد و پس از مطلع كنسرت كه با قطعه به چشمات قسم آغاز شد به ترتيب قطعات جادوی نگاه،چنین کنم چنان کنم،چترخيس،دنياي من،شيدايي و مموعه اي ديگر از قطعات پرطرفدار خود پرداخت.

از حواشي اين برنامه ميتوان به حضور مهمانان های ویژه این اجرا را اشاره كرد که علیرضا میرآقا (نوازنده ترومپت و پركاشن) و علي رهبري و آرين بهاري (اعضاي پازل بند) از جمله اين افراد بودند.
همچنين در قسمتي از اجرا حامد همايون با بيان اينكه: دوشنبه ‌شب ساعت ۸ منتظر قطعه‌ی جدید من باشید به هواداران خوب يك قطعه خوب و عيدانه را مژده داد.

گروه ارکستر همايون به رهبري سامان امامی (نوازنده کیبورد) شب خوب و موفقي را پشت سر گذاشت همچنين آرش عیوضی (گیتار بیس)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیر حسین توسلی (تار و سه‌تار) همايون را در اين اجرا همراهي كردند.

شايان ذكر است كه اين اجرا به همت شركت ترانه شرقي با مديريت محسن رجب پور به روي صحنه رفت،همچنين به زودي تور ايرانگردي حامد همايون در اواخر اسفند ماه جاري آغاز خواهد شد.

 

عکاس : الهه کریمی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها