‏‎به پاسداشت ادیب خوانساری، ‏‎«بحرنور» کنسرت می دهد
نویسنده خبر : Admin

‏‎به پاسداشت ادیب خوانساری، ‏‎«بحرنور» کنسرت می دهد

Admin 16 می 2017 0 نظر
کد خبر : 834414
بازدید : 38
0 پسند
خلاصه خبر : ‏‎این گروه به تهیه کنندگی مجید فلاح‌پور و مديريت اجرايى آيدا اميرى مقدم در تاریخ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و به خوانندگی پوریا اخواص در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود...
متن خبر :


‏‎گروه موسیقی «بحرِ نور» به پاسداشت استاد آواز، مرحوم ادیب خوانساری، اجرائی را روی صحنه می برد.
‏‎این گروه به تهیه کنندگی مجید فلاح‌پور و مديريت اجرايى آيدا اميرى مقدم در تاریخ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و به خوانندگی پوریا اخواص در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
‏‎در این کنسرت که به سرپرستی و نوازندگی رضا پرویززاده اجرا خواهد شد، بهروز همتی(تار)، ماهیار تمسکنی(سنتور)، محمد میرزایی(نی)، حسین حدت( عود)، علی همتی(بم تار)، امین پرویززاده(کمانچه آلتو) و حسین همتی(تنبک) حضور خواهند داشت.
‏‎«بحر نور» در این کنسرت قطعاتی از موسیقی دوره قاجار و یک آواز ادیب خوانساری و قطعاتی از رضاپرویززاده را اجرا خواهند کرد.
‏‎کنسرت موسیقی گروه بحرِنور با عنوانِ «پاسداشت ادیب خوانساری» در ساعت ۲۱ روز ۲۱ اردیبشهت ماه در تالار اندیشه حوزه هنری واقع درتقاطع حافظ و سمیه برگزار می شود.
‏‎علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۱۵۷۳۸۰۹ تماس بگیرند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها