شهرام میرجلالی: دوست ندارم یک شیوه خاص را مداوم اجرا کنم
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : عصر جمعه پنجم خرداد ماه سال جاری مراسم رونمایی از نخستین آلبوم شهرام میرجلالی در فرهنگسرای نیاوران با حضور بهنام کریمی (آهنگساز و مدیر هنری و تولید)، علیشاه صمدی (تهیه‌کننده) و برخی عوامل آلبوم برگزار شد...
متن خبر :

 

عصر جمعه در فرهنگسرای نیاوران؛
شهرام میرجلالی: دوست ندارم یک شیوه خاص را مداوم اجرا کنم
عصر جمعه پنجم خرداد ماه سال جاری مراسم رونمایی از نخستین آلبوم شهرام میرجلالی در فرهنگسرای نیاوران با حضور بهنام کریمی (آهنگساز و مدیر هنری و تولید)، علیشاه صمدی (تهیه‌کننده) و برخی عوامل آلبوم برگزار شد.
در ابتدای این برنامه مجری ضمن خوش‌آمد گویی به حاضران و معرفی مهمانان ویژه از بهنام کریمی درخواست کرد تا در جایگاه قرار بگیرد و دقایقی درباره چگونگی شکل‌گیری آلبوم صحبت کند.
بهنام کریمی در ابتدای صحبت‌های خود درباره فعالیت‌هایش توضیح داد: «حدود ۱۶ سال است که به‌عنوان آهنگساز و موزیسین فعالیت حرفه‌ای خود را دنبال می کنم و در این مدت‌زمان با بسیاری از هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور آثاری را تولید کردم اما همیشه دغدغه‌ای در امور مدیریتی و اجرایی این عرصه داشته ام و همین امر سبب شد موسسه «طنین آهنگ پارس» را تأسیس کنم که بتواند پایگاه مفیدی برای تمامی هنرمندان بااستعداد اعم از آهنگساز، ترانه‌سرا، خواننده و هرکسی که سهم کوچکی در تولید یک قطعه موسیقی دارد، باشد و در نهایت امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.»
در ادامه شهرام میرجلالی صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: امیدوارم آلبومی که تولیدشده با حمایت یکایک شما درآمدی برای فعالیت آینده من در عرصه موسیقی باشد.
این خواننده همچنین در موردعلاقه‌اش به خواننده خاصی در موسیقی پاپ توضیح داد: «محسن یگانه را از ته دلم دوست دارم اما به «فریدون آسرایی» هم علاقه دارم که سال‌هاست می‌گویند شبیه آن می‌خوانم! و بدون اغراق یکی از بااحساس‌ترین خوانندگان هستند و در دفتر بهنام کریمی افتخار این را داشتم که چند باری ایشان را ملاقات کنم.»
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار رسانه گنج نوا در خصوص مقلد بودن برای اجرای قطعاتش گفت: من اعتقادی به داشتن امضای شخصی پای آثارم ندارم و به نظر من یک هنرمند باید تمام سبک و روش های مختلف را امتحان کند. من دوست ندارم یک سبک و شیوه ی اجرایی را الگو قرار دهم و آنرا به صورت مستمر اجرا کنم.
پس از صحبت های این هنرمند جوان یلدا صمدی روی صحنه آمد و با تکنوازی پیانو، شهرام میرجلالی را در اجرای چند قطعه همراهی کرد.
شایان ذکر است که مهرداد یکتا، محسن محسنی نسب، شهاب‌الدین حسین پور، محمدرضا کاظمی، صابر قدیمی و … مهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها