امیرعباس گلاب بالاخره پس از سالها روی صحنه می رود
نویسنده خبر : Admin

امیرعباس گلاب بالاخره پس از سالها روی صحنه می رود

Admin 8 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 861926
بازدید : 20
3 پسند
خلاصه خبر : این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ روزهای نهم و دهم مرداد و طی چهار سانس به تهیه کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» آثار خاطره انگیزش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می کند...
متن خبر :

 

امیرعباس گلاب بالاخره پس از سالها برای اولین بار روی صحنه می رود.

 

این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ روزهای نهم و دهم مرداد و طی چهار سانس به تهیه کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» آثار خاطره انگیزش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می کند. فروش بلیت های این برنامه از ساعت 16 روز یکشنبه 18 تیرماه آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند. در حال حاضر تمرینات امیرعباس گلاب به همراه اعضای گروهش آغاز شده و شنیده ها حکایت از آن دارد که برای اولین اجرای این خواننده از سوی دست اندرکاران کنسرتش برنامه های مفصلی تدارک دیده شده است.

اولین کنسرت رسمی امیرعباس گلاب در حالی نیمه تابستان برگزار می شود که این خواننده برای رسیدن به صحنه مسیر نسبتاً طولانی را طی کرد. او در اولین سال های فعالیت حرفه ای خود به شکل غیررسمی فعالیت داشت اما در سال 89 و با تیتراژ سریال «ستایش» توانست به قاب تلویزیون راه پیدا کند. در ادامه فعالیت هایش فراز و فرودهای زیادی داشت و سرانجام از سال گذشته همکاری خود را با شرکت اکسیر نوین آغاز کرد. همچنین گفته می شود به زودی قرار است تور کنسرت های امیرعباس گلاب در شهرهای مختلف ایران برگزار شود.

 

در ادامه می توانید تیزر و پوستر این کنسرت را برای اولین بار ببینید و دانلود کنید :

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها