تور کنسرت های تابستانه علیزاده ، پرقدرت آغاز شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : علیزاده در این کنسرت مانند دیگر اجراهايش با قطعه برگرد كار را آغاز كرد که با استقبال مثال زدنی هواداران روبرو شد...
متن خبر :

 

 

علیزاده در این کنسرت مانند دیگر اجراهایش با قطعه برگرد کار را آغاز کرد که با استقبال مثال زدنی هواداران روبرو شد.

 

در ادامه برنامه با همراهی خوب مخاطبان به ترتیب قطعات برادر،این اولین باره،گاهی بخند،عشقم این روزا،بی معرفت،بی حوصله،تصمیمتو بگیر،خیلی خوشحالم،چهل درجه،ماه عسل ۹۶ و بیمارم را به روی صحنه برد.

در این اجرا همانند اجراهای اخیر علیزاده،علی‌ شهبازی نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری نوازنده درامز و داوود اریکه نوازنده ساکسیفون، به عنوان گروه نوازندگان او را در نخستین شب از تور کنسرت های تابستانه همراهی می کردند که با هماهنگی مثال زدنی و اجرای کم نقص خود حس واقعی موسیقی را با مخاطبین این اجرا به خوبی به اشتراک گذاشتند.

اما از حواشی این کنسرت می توان به اجرای قطعه ماه عسل ۹۶ اشاره کرد که برای اولین بار به صورت زنده به روی صحنه می رفت و اجرای زنده این قطعه مورد استقبال شدید هواداران علیزاده قرار گرفت.

این کنسرت تا شروع اذان مغرب ادامه یافت و در پایان علیزاده مخاطبان را با اجرای قطعه جز تو بدرقه کرد.

شایان ذکر است که این اجرا به مانند اجراهای دیگر محمد علیزاده به همت شرکت ایرانگام به مدیریت صدرالدین حسین خانی به روی صحنه رفت.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکسها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها