بازگشت هنری «مریم حیدرزاده» به عرصه موسیقی
نویسنده خبر : Admin

بازگشت هنری «مریم حیدرزاده» به عرصه موسیقی

Admin 16 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 864414
بازدید : 74
4 پسند
خلاصه خبر : آلبوم شعر و دکلمه «آبرنگ»، اثری از «مریم حیدرزاده»، شاعر معاصر و نام آشنای کشورمان، به زودی منتشر می شود. گفتنی است..
متن خبر :

 

 

آلبوم شعر و دکلمه «آبرنگ»، اثری از «مریم حیدرزاده»، شاعر معاصر و نام آشنای کشورمان، به زودی منتشر می شود. گفتنی است هم زمان با انتشار نسخه فیزیکی این اثر، خرید و دانلود قانونی نسخه دیجیتالی آن نیز به همراه کدهای پیشواز قطعات آلبوم از طریق «ریتمو» امکان پذیر خواهد بود.

 

«آبرنگ» آلبوم تازه ای با اشعار و صدای «مریم حیدرزاده» است که به تهیه کنندگی «مهدی کرد» از طریق سامانه ریتمو در دسترس مخاطبین قرار میگیرد، این اثر در قالب 15 ترانه به نام های «تازه یادم می افته که تو رفتی»، «آبرنگ»، «من از همه تنهاترم»، «کافی شاپ»، «خداحافظ»، «دلت وقتی می گیره»، «تو فقط بگو نمی ری»، «بارون میاد»، «گل نازم»، «تولد بی تو»، «بی طاقتم»، «یکی بود یکی نبود»، «بنویس»، «از تو پنهون نمی کنم» و «لالایی» ضبط و تولید شده است.

«مریم حیدرزاده» نقاش، نویسنده، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است که بینایی خود را بر اثر چند عمل جراحی در کودکی از دست داده است، نام این هنرمند اواخر دههٔ ۷۰ به خاطر شعرهایی که به سبک محاوره‌ای و با استفاده از کلمات ساده می سرود بر سر زبانها افتاد. بسیاری از هنرمندان و خوانندگان بنام پاپ ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌هایشان استفاده‌ کرده‌اند. ناگفته نماند این سومین آلبوم مستقل شعر و دکلمه‌های مریم حیدرزاده است که پس از سال‌ها فعالیت کم این شاعر و ترانه‌سرا در عرصه موسیقی منتشر می‌شود. او طی سال‌های گذشته با وجود حضور کم در موسیقی، فعالیت‌های هنری دیگری نظیر برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ و همچنین انتشار کتابش را در برنامه‌هایش داشت.

آلبوم شعر و دکلمه «آبرنگ» با اشعار و صدای «مریم حیدر زاده» و تهیه کنندگی «مهدی کرد»، به زودی روانه بازار موسیقی می شود و علاقمندان می توانند برای خرید نسخه دیجیتال این اثر به سایت «ریتمو ritmo.ir» و یا مراکز معتبر فروش آثار موسیقی مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها