روناک داغدار شد
نویسنده خبر : Admin

روناک داغدار شد

Admin 30 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 868503
بازدید : 52
0 پسند
خلاصه خبر : وی که سال ها در سکوت خبری و موسیقی به سر می برد به دعوت کیوان علیمحمدی و برخلاف رضایت خود مجددا به دنیای موسیقی بازگشت...
متن خبر :

 

خواننده ثابت گروه «روناک» درگذشت
محمودجهان خواننده ثابت گروه موسیقی «روناک» ظهر امروز دارفانی را وداع گفت.

 

وی که سال ها در سکوت خبری و موسیقی به سر می برد به دعوت کیوان علیمحمدی و برخلاف رضایت خود مجددا به دنیای موسیقی بازگشت.
علیمحمدی درباره حضور دوباره وی به عرصه موسیقی می گوید: مرحوم محمودجهان به خواندن مجدد و بازگشت به عرصه موسیقی راضی نمی شدند و می گفت دیگر کسی کارهای من را گوش نمی دهد و پسرم به جای من هست و می خواند. ولی من خیلی مشوق شدم وایشان را به دنیای موسیقی بازگردانم.
وی با ابراز تاسف از بابت مرگ غم انگیز این خواننده محبوب تاکید کرد: من و گروهم عزادار شدیم که یک استاد عزیز به نام محمودجهان را از دست دادیم. نگهداری و حفاظت از بخش عمده ای از موسیقی محلی بوشهر به عهده ایشان بود. درست است که ایشان از بین ما رفتند ولی یاد و خاطره و هنرشان در کنار ما می ماند.
سرپرست گروه «روناک» افزود: در سه آلبوم این گروه استاد جهان به عنوان خواننده ثابت در کنار ما حضور داشتند ودر آلبوم اول و دوم به نام روناک ایران زمین که توسط شرکت تصویر دنیای هنر به بازار رفت و آلبوم سوم به نام «حاجی فیروز» که توسط شرکت فرهنگی هنری فروغ فلق وارد بازار شد همگی از کارهایی بودند که در همکاری با استاد جهان صورت گرفت.
محمودجهان-خواننده معروف و محبوب خطه بوشهر ظهر روزهفتم مردادماه قبل از اجرای برنامه خود که به مناسبت ایام دهه کرامت دربندر ماهشهر برگزار می شد، براثر عارضه قلبی پس از انتقال به بیمارستان در گذشت.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها