یک شب آرامش در کنسرت مهرزاد خواجه امیری
نویسنده خبر : Admin

یک شب آرامش در کنسرت مهرزاد خواجه امیری

Admin 3 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 869517
بازدید : 28
3 پسند
خلاصه خبر : "مهرزاد خواجه امیری" موزیسین جوان و مطرح کشور که در کنسرت های گذشته خود با استقبال بسیاری از مردم مواجه شده و بر خلاف تصور، اجراهایش را در چندین سانس تمدید کرده، توانسته است مخاطبان بسیاری را به موسیقی بی کلام علاقه مند کند...
متن خبر :

 

“مهرزاد خواجه امیری” موزیسین جوان و مطرح کشور که در کنسرت های گذشته خود با استقبال بسیاری از مردم مواجه شده و بر خلاف تصور، اجراهایش را در چندین سانس تمدید کرده، توانسته است مخاطبان بسیاری را به موسیقی بی کلام علاقه مند کند.

 

این هنرمند همراه با گروه خود، 9 شهریورماه در سالن برج آزادی تهران روی صحنه می‌رود و قطعات جدیدی از آهنگسازان برجسته جهان، همچون: یانی، لئونارد کوهن، گروه سکرت گاردن و … را به همراه ساخته های خودش اجرا می کند.
وی در این کنسرت، به همراهی مسعود نوروزی( نوازنده ویولن و ارکستر مایستر)، روژین عدالت( نوازنده ویولن)، سهیل بهمن ( نوازنده ویولن آلتو)، شادی رحیمی و ایلیا امینی( نوازندگان ویلنسل)، امیرحسین کیانپور( نوازنده سازهای بومی)، کیمیا شعربافیان( نوازنده ابوا)، سعید فرنژاد( نوازنده گیتار الکتریک)، میلاد دودانگه( نوازنده گیتار باس)، شهریار شافعی( نوازنده درام)، حامد قربانی( نوازنده کیبورد) و همچنین حسین مهدوی، علی پوررجب، دانیال عبرت، نادیا باقری، رویا رفعتی و مهسا مردانی( گروه کر)، قطعاتی چون: کومیتیس، قصه گوی شب، نایتینگل، هاللویا، راشن نایت، اینتر استلار و…. را به روی صحنه می برد.
جهت تهیه بلیت این کنسرت به بخش کنسرت های سنتی و تلفیقی سایت ایران کنسرت مراجعه نمایید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها