عاشقانه های امیرعباس گلاب عاشقانه همخوانی شد
نویسنده خبر : نیوفر مهرابی

عاشقانه های امیرعباس گلاب عاشقانه همخوانی شد

نیوفر مهرابی 6 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 870128
بازدید : 52
2590 پسند
خلاصه خبر : اميرعباس گلاب كه پس از سال ها موفق به اخذ مجوز رسمي وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي شده بود پا به روي صحنه گذاشت و باعث انفجار سال ميلاد نمايشگاه بين المللي شد...
متن خبر :

 

امیرعباس گلاب که پس از سال ها موفق به اخذ مجوز رسمی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود پا به روی صحنه گذاشت و باعث انفجار سال میلاد نمایشگاه بین المللی شد.

 

به ترتیب قطعات (تو از کجا پیدات شد،قله(هم نام با آلبوم جدید)،دیوونه،ازدواج،گاهی باید رفت،هوس کردم،بخشش،دلخوشی،اما یه چیزی هست،بانو جان،عشق تو،فقط برو،لعنت،دریا و ستایش ٢) اجرا شد.
در میانه این قطعات رضا تاجبخش نوازنده توانمند و حرفه ای پیانو امیرعباس گلاب را همراهی کرد.
عرفان پاشا ( ویولن) ، آرین قیطاسی (ساکسفون) ، سهراب رمضان زاده (درامز) ، امیر محمدی (کیبورد) ، عرفان قوی قلب (پرکاشن) ، فرزاد رضایی (گیتار) ، میلاد جوزی (گیتار) ، بهرنگ معتمدی ( ویولن سل) ، پیمان جوینده ( پیانو) ، سعید شمس (کیبورد) از اعضای گروه ارکستر امیرعباس گلاب به رهبری مهیار رضوان ( گیتار) بودند که او را در این کنسرت همراهی کردند.
از مهمانان این کنسرت میتوان(مهدی جهانی و علی شمس،مهدی سپیدگر،مهدی موسوی،علیرضا آذر،امیرمحمد زند،روزبه نعیم و مدیریت شرکت فرهنگی و هنری آراد) را نام برد.
شایان ذکر است این کنسرت با همت شرکــت فرهنگی و هنری اکسیرنوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.

 

عکاس : علیرضا صبوری “اختصاصی گانجا موزیک”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها