آلبوم موسیقی «هترا» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «هترا» منتشر شد

Admin 9 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 870659
بازدید : 26
1 پسند
خلاصه خبر : اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «هترا» با عنوان «هترا (شمش)» به همت «نشر و پخش جوان» منتشر شد، این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت های «بیپ تونز» و «ریتمو»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد...
متن خبر :

 

 

اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «هترا» با عنوان «هترا (شمش)» به همت «نشر و پخش جوان» منتشر شد، این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت های «بیپ تونز» و «ریتمو»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

اولین آلبوم رسمی گروه «هترا»، مشتمل بر هشت قطعه به نام‌های «پیدایش»، «سپیده دم»، «درخشش»، «تعادل»، «ساعت سایه ها»، «کوهی در غرب»، «جهان زیرین» و «بازگشت»، ساخته و پرداخته شده است.

این آلبوم روایت کننده یک روز کامل خدای خورشید (شمش) است؛ به هنگام سپیده دم، شَمَش خدای خورشید سوار بر ارابه زرینش از دروازه آسمان بر کوهی در شرق پدیدار می شود. او پرتو درخشان خود را بر همه موجودات زمین می افکند و تاریکی و بدی را می زداید. او همان نیرویی در نور است که راستی را آشکار می سازد. به همین دلیل او در میان خدایان و انسان ها به عنوان نگهبان عدالت و برابری شناخته می شود. شمش سفر خود را در آسمان پی می گیرد و هنگامی که از میانه آسمان گذر می کند، سایه ها بر روی زمین بلندتر می شوند و تاریکی هر لحظه نمایان تر می گردد تا هنگام غروب که او وارد دروازه غربی آسمان می شود و زمین را ترک می کند. این دروازه توسط موجودات دهشتناکی که نیمی انسان و نیمی کژدم هستند، پاسداری می شود. آنها وظیفه دارند تا دروازه را برای شمش بگشایند و پس از عبور او ببندند و به مسافران درباره خطرات نهان پشت این دروازه، هشدار دهند. در پس این دروازه جهان زیرین یا سرزمین بی بازگشت قرار گرفته است. جهان زیرین تاریک، پر از گرد و خاک و نامطبوع است.همه مردگان در آنجا سرگردانند و به دنبال آب می گردند، اما تنها چیزی که برای خوردن می یابند خاک است. شمش به جهان زیرین می رود تا سرنوشت مردگان را تعیین کند. سپس دوباره هنگام سپیده دم، او به زمین بر می گردد تا بلندی ها را روشن سازد. شمش هر روز و هر شب این سفر بی پایان را ادامه می دهد.

گروه موسیقی «هترا»، از سال ۱۳۹۳ در کنار هم مشغول به کار و ضبط آلبوم «هترا (شمش)» هستند و صادق کیا (نوازنده تنبور)، امیر رضا خاکباز (نوازنده سازهای کوبه ای)، فرشاد پاسدار (نوازنده گیتار الکتریک)، کیان حجازی (نوازنده گیتار بیس)، هومن منصوری (نوازنده کیبورد) و آروین مقصودلو (صدا سازی)، اعضای اجرا کننده این اثر را تشکیل می دهند. همچنین تهیه کننده این کار «کیان حجازی» بوده و «نشر و پخش جوان» به مدیریت «نیما جوان»، توزیع آنرا بر عهده داشته است.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند نسخه اصلی آلیوم موسیقی «هترا» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا بصورت قانونی و آنلاین از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» خریداری و دانلود نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها