گذشته، حال، آینده ی خواجه امیری روی صحنه
نویسنده خبر : احسان احمدی

گذشته، حال، آینده ی خواجه امیری روی صحنه

احسان احمدی 17 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 872896
بازدید : 54
2068 پسند
خلاصه خبر : احسان خواجه امیری در حالی تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کرد که تغییرات اساسی در ارکستر این خواننده دیده می‌شد...
متن خبر :

 

 

احسان خواجه امیری در حالی تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کرد که تغییرات اساسی در ارکستر این خواننده دیده می‌شد و مهم‌ترین این تغییرات، حضور آرمین قیطاسی به‌عنوان رهبر ارکستر، تنظیم‌کننده و نوازنده فلوت روی صحنه بود.

 

خواجه ایمیر برای این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار خود را به روی صحنه می برد که آغازگر این قطعات ؛قلب ساعتی؛ نام داشت که اخریا منتشر شده بود و حواشی زیادی نیز پیرامون آن مطرح بود.ثانیه،تاوان،این حقم نیست،لحظه،عاشق،بی تفاوت،دست تقدیر،دوستی،پرنده،خلاصم کن،میوه ممنوعه،غریبانه،یه روزی میاد،مام قلب من،نوش دارو،نابرده رنج،،سلام آخر و سی سالگی دیگر قطعات آلبوم اجرای شب عاشقانه خواجه امیری را در این کنسرت تشکیل می دادند.

اما این کنسرت با حواشی و اتفاقات خاص و ویژه ای نیز همراه بود.

*پس از اجرای قطعه میوه ممنوعه خواجه امیری با بیان اینکه: «ترانه «هفتادسال عبادت یک‌شب به باد میره» من را یاد یکی از مجری‌های خوب صداوسیما می‌اندازد که به سوئیس سفر کردند و بادهای آن کشور هفتادسال عبادت این مجری را یک‌شبه به باد دادند.» به انتقاد صریح و مستقیم از آزاده نامداری پرداخت.انتقاد توام با مزاح احسان خواجه امیری در هنگام اجرای این قطعه به قدری در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت که ساعتی پس از اجرای برنامه خواجه امیری را مجاب به نشان دادن واکنش در صفحه شخصی خود کرد.

*همانطور که وعده داده شده بود بزرگترین اتفاق این برنامه شاید حضور استاد ایرج به همراه احسان خواجه امیری روی صحنه بود که علاوه بر اتفاق حضور ایشان روی صحنه،اجرای دو صدایی برخی قطعات خاطره انگیز استاد جلوه ی خاصی به برنامه بخشید.
استاد ایرج در ابتدای آغاز اجرای قطعات با بیان خوشحالی و قددانی از مخاطبین اجرا اینگونه افزود: خیلی ممنونم از لطف و محبتی که به من دارید.فکر می‌کنم کمتر کسی در ایران باشد که با صدای من خاطره نداشته باشد.من به‌تازگی قطعه جدیدی را منتشر نکرده‌ام اما قطعاتی که امشب اجرا می‌کنم، برای جوانان گذشته تازگی خواهد داشت.
سه قطعه دست تقدیر،دوستی،پرنده با حضور و هم صدایی احسان خواجه امیری ماحصل حضور خواجه امیری پدر در کنار پسر روی صحنه بود.

*در بخشی از برنامه با اجرای قطعات ماندگاری نظیر سلام آخر،خواجه امیری یاد و خاطره اتفاق ترانه معاصر،دکتر افشین یداللهی را در سالن زنده کرد و لحظات این برنامه را به ایشان تقدیم کرد.

*اما در ادامه اتفاقات این برنامه حضور نسل آینده خواجه امیری ها یعنی ارشان خواجه امیری (فرزند احسان خواجه امیری) روی صحنه عملا اتفاق پایانی برنامه بود تا شب خاطره انگیز احسان خواجه امیری و هوادارانش را به خوبی به اتمام برساند.ارشان با حضور در قطعه سی سالگی در کنار پدر عملا خاطرات خوش هوادارن از نماهنگ این قطعه را نیز در میان هواداران زنده کرد و فضایی زیبا به سالن بخشید.

اما اعضای گروه جدید احسان خواجه امیری را در این اجرا آرمین قیطاسی (رهبر ارکستر، تنظیم‌کننده قطعات و نوازنده فلوت و کوعنا)، مهدی جوان بخت (ویولن)، آرمین قضاتی (ویولن)، امین عطایی (ویولن)، رائین نورانی وطنی (ویولن)، آرش اسدنژاد (ویولن)، عرفان وکیلی (ویولن)، امین زمانخان (ویولن آلتو)، دانیال جورابچی (ویولن آلتو)، پژمان اختیاری (ویولن آلتو)، ماکان خوی نژاد (ویولنسل)، بهرنگ معتمدی (ویولنسل)، آرین قیطاسی (اُبوا، ساکسوفون آلتو و تنور)، میلاد عباسی (فِرِنچ هورن)، فرزان بیژنی (فِرِنچ هورن)، علی ضرابی (ترومپ)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی عابدین (سنتور)، احسان نی زن( سولوئیست ویولن)، بهرنگ بهادرزاده (پیانو و کیبورد)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، عمید بنکدار (گیتار باس)، محسن خاش (پرکاشن)، عرفان قوی قلب (اودو و هنگ درام) و بردیا امیری (درامز) تشکیل میدادند که به نسبت شب قابل قبولی را برای هواداران موسیقی به یادگار گذاشتند.

شایان ذکر است که این کنسرت در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در سالن وزارت کشور به همت شرکت رویال هنر پارس به مدیریت مجید عبدی روی صحنه رفت.

 

عکاس : الهه کریمی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها