اجرای جدید قطعات پرطرفدار زانیار
نویسنده خبر : Admin

اجرای جدید قطعات پرطرفدار زانیار

Admin 29 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 875644
بازدید : 20
5617 پسند
خلاصه خبر : جدیدترین کنسرت زانیار خسروی شب گذشته در حالی در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه رفت که با استقبال بی‌نظیر مخاطبین تمامی بلیت‌های این کنسرت از چند روز قبل به اتمام رسیده بود...
متن خبر :

 

اجرای جدید قطعات پرطرفدار زانیار

جدیدترین کنسرت زانیار خسروی شب گذشته در حالی در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه رفت که با استقبال بی‌نظیر مخاطبین تمامی بلیت‌های این کنسرت از چند روز قبل به اتمام رسیده بود.
زانیار در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار خود را برای اجرا در نظر گرفته بود که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفت. گروه نوازندگان زانیار نیز در این اجرا با هماهنگی قابل قبول،توانست رضایت هواداران و مخاطبین این کنسرت را برآورده کند و به زیبایی اجرا بیش از پیش بیافزاید.

اما زانیار این روزها درگیر تولید و انتشار قطعات آلبوم جدید است که به زودی اخبار آن از طریق این رسانه خدمتتان ارائه می گردد.شایان ذکر است که این کنسرت به همت شرکت آوای فروهر به مدیریت برادران حاتم پور در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها