رونمایی مدّ و نای،پایان یه قهر طولانی،حضور امید نعمتی
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : صف طولاني هواراني كه از ساعت ها قبل پشت درهاي نشر چشمه در انتظار ورود و ديدار گروه محبوبشان بودند نويد هاي زيادي را نه تنها براي دنگ شو بلكه براي موسيقي تلفيقي كشور مي داد...
متن خبر :

 

رونمایی مدّ و نای،پایان یه قهر طولانی،حضور امید نعمتی

عصر روز پنجشنبه
٩ شهریور ١٣٩۶
پاسداران
مجتمع تجاری پاریس
نشر چشمه

صف طولانی هوارانی که از ساعت ها قبل پشت درهای نشر چشمه در انتظار ورود و دیدار گروه محبوبشان بودند نوید های زیادی را نه تنها برای دنگ شو بلکه برای موسیقی تلفیقی کشور می داد.
هوادارانی که با شور و شوق فراوان یک به یک صف را میپیمودند تا از نزدیک با اعضای گروه محبوب خود دیدار کنند.

اما چهارمین آلبوم دنگ شو و مراسم رونمایی از این اثر باعث پدید آمدن اتفاقات خوبی نیز شد.علاوه بر استقبال بی نظیر مخاطبان که نوید از محبوبیت روز به روز این گروه و به شکل کلی موسیقی تلفیقی کشور دارد،حضور مهمانان گرانقدر و چهره های محبوب موسیقی نیز یک اتفاق خوب در این مراسم بود.

در درجه اول حضور امید نعمتی خواننده اسبق گروه دنگ شو و خواننده فعلی گروه پالت که آلبوم مستقلی نیز در راه انتشار دارد،در این مراسم موجب شد به شایعات و شائبه های چند سال اخیر در مورد اختلافات شخصی ایشان با اعضای گروه پایان خوشی بخشیده شود.
همچنین حضور استاد فردین خلعتبری،کاوه عابدین،پویا معمارزاده (دایناتونیک) به همراه علی اعتماد (خواننده جدید و با استعداد موسیقی تلفیقی که به زودی خیلی بیشتر از ایشان خواهیم شنید)،امیر قهرمانی (بیداد)،هومن اژدری،سیاوش رحمانی،احمد امیرخلیلی و مجید سالاری در این مراسم نشان از محبوبیت این گروه حتی در میان اهالی موسیقی کشور داشت.

اما پس از حدود سه ساعت دیدار با هواداران،اعضای دنگ شو با خضور در سالن طبقه فوقانی نشر چشمه و حضور در میان هواداران به اجرای زنده برای حضار داخل در سالن پرداختند تا با مقدمه ای زیبا به استقبال حضور ایشان در کنسرت امشب برج میلاد بروند.

شایان ذکر است که هواداران دنگ شو در داخل کشور میتوانند با خضور در سامانه ایران کنسرت برای کنسرت دنگ شو در فضای باز برج میلاد تهران اعلام آمادگی کرده و بلیط خود را خریداری نمایند.
همچنین دنگ شو صبح فردا راهی کشور کانادا خواهد شد تا تور کنسرت های خود را در این کشور روی صحنه ببرد.

در پایان امید است با برگزاری هرچه بیشتر اینگونه مراسم در موسیقی کشور و دیدارهای مستقیم گروه ها و خوانندگان با مردم از نزدیک،بتوانیم شاهد اعتلای هرچه بیشتر موسیقی کشور و همچنین جلوگیری از سو استفاده های برخی افراد سودجو در خصوص با ارتباط بین مردم و خوانندگان باشیم.

 

عکاس : فرناز عزیزی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها