هوروش بند،پدیده،قدم اول،برج میلاد
نویسنده خبر : Admin

هوروش بند،پدیده،قدم اول،برج میلاد

Admin 12 سپتامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 879988
بازدید : 64
4763 پسند
خلاصه خبر : اولين كنسرت رسمي پديده اين روزهاي موسيقي كشور ؛،هوروش بند؛شب گذشته در تهران و در سالن همايش هاي برج ميلاد در حالي به روي صحنه رفت كه تمامي بليط هاي اين اجرا در اولين ساعات بليط فروشي به شكل عجيب و با سرعتي باور نكردني به اتمام رسيد...
متن خبر :

 

هوروش بند،پدیده،قدم اول،برج میلاد

اولین کنسرت رسمی پدیده این روزهای موسیقی کشور ؛،هوروش بند؛شب گذشته در تهران و در سالن همایش های برج میلاد در حالی به روی صحنه رفت که تمامی بلیط های این اجرا در اولین ساعات بلیط فروشی به شکل عجیب و با سرعتی باور نکردنی به اتمام رسید.

در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار هوروش بند با تنظیم و اجرای متفاوتی برای ارکستر به روی صحنه رفت که با استقبال کم نظیر هواداران روبرو شد.اما پس از اجرای قطعه “به کی پُز میدی” هواداران بدون وقفه به تشویق “آرش عدل پرور” پرداختند که بار آهنگسازی و شعر این قطعه محبوب را بر دوش داشت.همچنین قطعات ماه دلم و خنک شد دلت نیز با تشویق های بی امان هواداران روبرو شد.

اما از حواشی این کنسرت میتوان به حضور مهمانان گرانقدری از اهالی موسیقی،سینما و تلویزیون اشاره کرد که از جمله آن ها می توان به شقایق فراهانی، علی ضیا، شبنم فرشاد جو و محمد علیزاده اشاره کرد که در این میان محمد علیزاده به شکل ویژه ای مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

روی همه رفته هوروش بند برای اولین اجرای رسمی خود در تهران شبی خاطره انگیز را برای هواداران رقم زد و توانست اجرایی کم اشتباه و قابل قبول را در میان هواداران داشته باشد.

 

عکاس : پریا رشیدقلم

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها