باغ جنون رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin

باغ جنون رونمایی شد

Admin 17 سپتامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 881278
بازدید : 46
2 پسند
خلاصه خبر : آلبوم باغ جنون با صدای رضا آریایی در بیست و سومین روز از شهریور ماه با حضور عوامل آلبوم از جمله استاد محمد علی بهمنی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. ..
متن خبر :

 

باغ جنون رونمایی شد

 

 

آلبوم باغ جنون با صدای رضا آریایی در بیست و سومین روز از شهریور ماه با حضور عوامل آلبوم از جمله استاد محمد علی بهمنی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
این برنامه با غزل خوانی مجری برنامه شروع و با صحبت های پیام سوری تنظیم کننده آلبوم باغ جنون ادامه یافت.
پیام سوری:‌‌چیزی جز عشق در این آلبوم ندیدم روزی که رضا پیش من آمد و ایده این آلبوم را داد، دیدم هنرمندان بزرگی در این مجموعه حضور دارند و من همان روز برای رضا آرزوی موفقیت کردم.
پس از صحبت های پیام سوری مستندی راجع به این آلبوم و صحبت های عوامل آلبوم از جمله محمد علی بهمنی،‌ پیام سوری،‌ قادر طراوتی و … پخش شد و در ادامه استاد محمد علی بهمنی پس از غزل خوانی مجری برنامه دعوت و چند دقیقه ای راجع به آلبوم صحبت کرد.
محمد علی بهمنی: آریایی عزیز برای من جایگاه متفاوتی دارد چون در تصور من نبود که یک خواننده هم شعر خوب و هم موسیقی خوب را بشناسد.
در ادامه، این برنامه با صحبت های بنیامین سربندی مدیر هنری آلبوم و چندی دیگر از عوامل و همراهان باغ جنون همراه بود و پس از صحبت های رضا آریایی واجرای سه قطعه پلی بک و یک اجرای زنده با حضور استاد محمد علی بهمنی از آلبوم باغ جنون رونمایی شد.
همچنین در این آلبوم هنرمندانی از جمله تورج شعبانخانی،‌ناصر چشم آذر،‌علیرضا افکاری،‌ هومن نامداری،‌ محمدرضا چراغعلی،‌پیام سوری،‌ اهورا ایمان،‌ روزبه بمانی، فاضل نظری حضور داشته اند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها