تک آهنگ جدید ماهان با نام خدا جونم منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

تک آهنگ جدید ماهان با نام خدا جونم منتشر شد

Admin 17 سپتامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 881284
بازدید : 30
3 پسند
خلاصه خبر : ماهان که آثار موفقی نظیر تصویر روی آب و عاشقانه را در کارنامه خود دارد به تازگی قطعه خدا جونم را منتشر کرده است...
متن خبر :

 

تک آهنگ جدید ماهان با نام خدا جونم منتشر شد

ماهان که آثار موفقی نظیر تصویر روی آب و عاشقانه را در کارنامه خود دارد به تازگی قطعه خدا جونم را منتشر کرده است.

در این اثر کیانا ناطقی وظیفه سرودن ترانه را بر عهده داشته است و سینا درخشنده آهنگساز بوده است. مهدی خیرخواهی نیز به عنوان تنظیم کننده در کنار ماهان قرار داشته و گفتنی است میکس و مسترینگ هم توسط خیرخواهی صورت گرفته است. همچنین نوازنده خوب ویولن کشورمان مسعود نوروزی در این اثر هنرنمایی کرده است.

ماهان در تازه ترین صحبت های خود با رسانه های موسیقایی گفته است: به یاد دارم این کار را کیانا عزیز تقریبا پاییز نود و پنج برایم فرستاد. وقتی آن را شنیدم ارتباط خاصی با آن پیدا کردم و از اثر خوشم آمد. هم ترانه خوب و هم ملودی زیبای سینا عزیز. چند وقتی گذشت تا اتفاق های بدی برایم افتاد که بیشتر روح و روانم تحت تاثیر این اثر قرار گرفت و به نوعی برای من مناسبت داشت. با حال آن روزها، درگیری ها و دل مشغولی های فکری و کاری، اثر را گرفتم و پروسه سخت ارشاد هم گذشت و مجوز شعر هم پس از یک بار رد شدن و جلسه با استاد بهمنی نازنین ثبت شد تا برای ماه رمضان آماده شود اما بنا به دلایلی عقب افتاد تا اینکه تنظیم را به مهدی خیرخواهی عزیز سپردم و سبک و ساز بندی را با اتفاق نظر پیش بردیم.

 

وی ادامه داد: مسعود نوروزی که نوازنده گروه رضاصادقی است تا نیمه های شب برای این کار زحمت کشید و چیزی که می خواستم شد. همان زخمه سوزناک ویولنی که نزدیک به یک سال در حال و هواش بودم. نمی توانم حالم را باز گو کنم وقتی برای بار اول در ماشین اثر را گوش کردم چه حالی داشتم. هر بار منقلبم می کرد و نمی توانستم جلوی بغضم را بگیرم.

ماهان در پاسخ به سوالات پیرامون ارتباطش با این قطعه گفت: بله ارتباطم با این کار متفاوت تر از کارهای قبلی است چون ماه ها با ترانه زندگی کردم. درگیر پَستی و بلندی های روحی و روانی و کاری زندگی بودم و کاملا وقت وکال از همه وقت ها بیشتر احساس داشتم چون کار برایم ملموس بود و آن حس، حس ارتباط با خدا است. کسی که همه جا و همه وقت کنارت بوده و هست. خدا جونم کاری متفاوت و همیشگی در شناسنامه کاری ام خواهد بود و برای خودم ماندگار با همه خاطراتش.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها