عشقی بزرگ در سالنی کوچک
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

عشقی بزرگ در سالنی کوچک

شایان رسول زاده 17 سپتامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 881313
بازدید : 28
13 پسند
خلاصه خبر : رونمایی آلبوم اثر انگشت با صدای کامران مولایی در بیست و پنجمین روز از شهریور ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد...
متن خبر :

 

عشقی بزرگ در سالنی کوچک

 

رونمایی آلبوم اثر انگشت با صدای کامران مولایی در بیست و پنجمین روز از شهریور ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد.
این آلبوم که توانست پس از یکسال مجوز بگیرد مورد استقبال هواداران مولایی قرار گرفت به صورتی که پس از سه روز هواداران آلبوم را به خوبی حفظ بودند و در اجرای قطعاتی که کامران مولایی در اواخر برنامه اجرا کرد یکصدا وی را همراهی میکردند.
به دلیل استقبال بیش از حد هواداران این برنامه با کمی تاخیر آغاز شد و تعدادی دوستداران مولایی و خانواده وی ایستاده و از پشت درب سالن شاهد این برنامه بودند.
رونمایی از آلبوم اثر انگشت با صحبت های مصطفی اوصانلو ترانه سرا آلبوم آغاز شد و در ادامه امیر پیرنهان،‌ استاد کتابدار، مهدی بابایی، و چندی دیگر از عوامل آلبوم راجع به کامران مولایی و اثر انگشت صحبت کردند.
در ادامه کامران مولایی با صحبت هایی راجع به آلبوم قطعات مادر،‌ خود آزاری و محکوم را اجرا کرد.
این برنامه که حدود ساعت 7:30 به پایان رسید تا ساعت 9 جلوی درب سالن ایوان شمس ادامه پیدا کرد تا هواداران پر شور مولایی عکس های یادگاری بی اندازند.
همچنین مهدی غفوریان،‌ سهیل رضایی،‌ محمد اخوت،‌ ناصر صدر،‌ احسان جوادی و مرتضی جهانگیری و اهالی فرهنگ و هنر و سیاست از جمله مهمانان این برنامه بودند.
آلبوم اثر انگشت را میتوانید به صورت اورجینال از فروشگاه های معتبر پخش موسیقی خریداری کنید

 

عکاس : عرفان زاده سلطان

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها