کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : شامگاه بیست و هفتمین روز شهریور ماه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شاهد اتفاقی بود که برای اولین بار در سالهای اخیر موسیقی پاپ کشورمان رخ می داد و آن چیزی نبود جز اولین کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی که هر دو از موزیسین های جوان و توانمند بازار موسیقی پاپ کشور هستند....
متن خبر :

 

برای اولین بار اتفاق افتاد
کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی برگزار شد

 

شامگاه بیست و هفتمین روز شهریور ماه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شاهد اتفاقی بود که برای اولین بار در سالهای اخیر موسیقی پاپ کشورمان رخ می داد و آن چیزی نبود جز اولین کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی که هر دو از موزیسین های جوان و توانمند بازار موسیقی پاپ کشور هستند.
این کنسرت طبق سنت همیشگی اجراهای زنده با تاخیری 30 دقیقه ای همراه بود و پس ازورود نوازندگان بر روی استیج نیما علامه با قطعه محبوب «سخته» پا بر روی صحنه گذاشت . پس از اجرای اولین قطعه و خوشامد گویی نیما علامه به حاضرین در محل اجرا ، قطعات «نقطه ضعفمی ، برگرد، مبارکم باشه ، دلم تنگ تو میشه ، از من نگذر ، چی شد ، روز جدایی و دنیام به هم ریخت » قطعاتی بودند که توسط نیما علامه و گروه ارکسترش به رهبری «کارن زیاری» در این کنسرت اجرا شدند.
پس از اجرای خوب «نیما علامه» و اتمام آنتراک نوبت به اجرای مهران مستی رسید . مهران مستی با قدرت و تسلط هرچه تمام با اجرای قطعه خاطره انگیز «افسوس» بر روی صحنه آمد . پس از اجرای این قطعه ریتمیک و خاطره انگیز مهران مستی از این که برای اولین بار توانسته است پا برروی صحنه بگذارد ابراز خوشحالی کرد و از پایان انتظار و لحظه شماری اش برای اولین اجرای رسمی اش گفت.
قطعات «دلگیر نمیشم ، با احساس ، آروم آروم ، تنهایی و عاشقانه ،جان جانم و بهونه » در این کنسرت توسط مهران مستی اجرا شد. مهران مستی پس از اجرای آخرین قطعه از استیج پایین آمد مجددا قطعه خاطره انگیز افسوس را با انرژی هرچه تمام تر در بین مردم اجرا کرد. همچنین نیما علامه به درخواست هواداران دوباره بر روی استیج آمده و قطعه محبوب سخته را برای حاضرین اجرا کرد.
سینا پرتوی ، مهرشاد آریا ، حسام متولی ، حسین بابایی ، فرهاد رستمی ، علی ایرانمنش ، رضا شیری ْ، یاسین طوسی ، مهدی اسدی ، نوید میرزایی و احمد ایراندوست میهمانان این شب با شکوه بودند .
گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوا سازان ققنوس بر روی صحنه رفت .

 

عکاس : زنبق تقی زاده

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها