“راک د پن” با خوانندگی اشکان خطیبی به روی صحنه رفت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : شامگاه بیست و پنجم شهریور ماه، در سالن مستقل تهران، کنسرت “راک دِ پن” یا “قلم را بچرخان” با خوانندگی اشکان خطیبی و طی دو سانس به روی صحنه رفت...
متن خبر :

 

“راک د پن” با خوانندگی اشکان خطیبی به روی صحنه رفت

 

شامگاه بیست و پنجم شهریور ماه، در سالن مستقل تهران، کنسرت “راک دِ پن” یا “قلم را بچرخان” با خوانندگی اشکان خطیبی و طی دو سانس به روی صحنه رفت.

این اجرا با تاثیر موسیقی راک بر طراحی و ایده پردازی پذیرای علاقه مندانش بود و با استقبال خوبی از جانب آن ها روبه رو شد.

این برنامه با تلاش هنری اشکان خطیبی (وکال) ، سهیل دانش (تصویرگر و مدیر هنری گروه) نیما رمضان (نوازنده گیتار الکتریک و اکوستیک)، آرش سعیدى (گیتار بیس)، اشکان آبرون (کیبورد)، بردیا امیرى (درامز)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، مرتضى نجفى (طراح نور)، روزبه خورزنى (صدابردار)، نوید ملکى (نویسنده متن)، نوید ملکى و نیکى (اجرای متن) و مسطفی پیرهادی (عکاس) و همچنین به مدیریت صحنه “مهرداد تقوی یغمایی” و طراحی و مدیریت پروژه “رضا دادویی” به روی صحنه رفت. مدیریت روابط عمومی گروه توسط “سارا حدادی” صورت گرفت و مسئول امور اجرایی و برنامه ریزی و هماهنگی به ترتیب “سیامک قطاعی” و “امیر خرازی” بودند.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها