شایان رسول زاده در نقد شاعران بدون مجموعه
نویسنده خبر : Admin

شایان رسول زاده در نقد شاعران بدون مجموعه

Admin 10 اکتبر 2017 0 نظر
کد خبر : 891555
بازدید : 20
0 پسند
خلاصه خبر : کانون ادبی همگام چندی است به نقد و بررسی اشعار شاعرانی می‌پردازد که مجموعه آن ها هنوز منتشر نشده است...
متن خبر :

 

 

ششمین جلسه از سلسله نشست های نقد اشعار شاعران بدون مجموعه در کانون شعر هنگام برگزار می‌شود.

 

کانون ادبی همگام چندی است به نقد و بررسی اشعار شاعرانی می‌پردازد که مجموعه آن ها هنوز منتشر نشده است.

این جلسه نیز به اشعار شایان رسول زاده اختصاص دارد که به زودی قرار است مجموعه وی با نام پدر مهربانترین دیکتاتور جهان به چاپ برسد. هدف از این اقدام این است که کتابی که در آینده منتشر خواهد شد، بدون وجود اشکالات به چاپ برسد.

وی در گفتگویی با این رسانه اعلام کرد:‌
من از سال 89 شروع به نوشتن اشعار سپید کردم و در سال ۹۰ به صورت حرفه ای به این مهم پرداختم. تا کنون تنها راجع به شعر سپید تحقیق کرده ام چرا که احساس میکنم شعر سپید نسبت به گونه های مختلف شعر جذابیت و سختی های بیشتری دارد.
رسول زاده ادامه داد:‌ در این سالها بیشتر از همه باید از کامران رسول زاده و سجاد عزیزی آرام تشکر کنم که مثل برادران بزرگتر در کنارم بودند و بنده را حمایت کردند.
وی درباره اینکه تا کنون استادی داشته است گفت: به صورت جدی استادی نداشته ام که سرکلاس هایشان شرکت کرده باشم تا شعر یاد بگیرم ، هرچه بوده تلاش های خودم بوده و بسیار مطالع داشته ام اما کامران رسول زاده کسی است که میتوانم بگویم شعر و روش زندگی شاعرانه را از ایشان یاد گرفتم، البته هیچ نسبت فامیلی باهم نداریم (با خنده).
رسول زاده در پایان صحبت هایش اضافه کرد: ممنونم از امید چاووشی که این جلسه را فراهم کرد تا من قبل از چاپ مجموعه ام خودم و اشعارم را بسنجم و امیدوارم جلسه خوبی بشود.
همچنین از دوستانی همچون علی اسدی، محمد گنابادی و دوستان عزیز دیگر تشکر میکنم که در این سالهای اخیر برادرانه در کنارم بوده اند.

 

لازم به ذکر است که مهرنوش قربانعلی، حسین متولیان، سید احمد حسینی، امیر مرزبان، امیر پیرنهان، امید بیگدلی، داود رحمت الهی، اصغر کرمی از جمله مهمان ها و منتقدان این برنامه هستند.
همچنین مدیریت و اجرای این نشست بر عهده امید چاوشی است و حضور برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها