«کوچه» با صدای ماکان منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

«کوچه» با صدای ماکان منتشر شد

Admin 17 اکتبر 2017 0 نظر
کد خبر : 893021
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر : ماکان خواننده خوب و خوش سابقه این روزهای موسیقی، تک آهنگ جدید خود را با نام کوچه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد...
متن خبر :

 

«کوچه» با صدای ماکان منتشر شد

 

ماکان خواننده خوب و خوش سابقه این روزهای موسیقی، تک آهنگ جدید خود را با نام کوچه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

در این اثر بار دیگر ماکان به ملودی سازی برای خودش پرداخته و آن را بر اساس ترانه ای از آرش نوبری ساخته است. بهتاش زرین که مدتی است به عنوان یک تنظیم کننده مطرح از وی یاد می شود برای چندمین بار در کنار ماکان حضور داشته و کیان ایرجی به عنوان نوازنده گیتار در تیم تولید این قطعه حضور داشته است. گفتنی است رضا پوررضوی میکس و مسترینگ کوچه را انجام داده و ملیکا تهرانی خواننده و مدرس آواز مطرح کشورمان که افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد خواننده بک وکال تازه ترین آهنگ منتشر شده از ماکان است.

ماکان در تازه ترین صحبت خود با رسانه های موسیقایی گفت: مخاطب قابل پیش بینی نیست و بعضی قطعات که موفقیت کمتری برایشان پیش بینی می کردم، پس از انتشار نسبت به دیگر آثار منتشر شده ام در گذشته برای من از سوی مخاطبین خودم و مخاطبین موسیقی بازخورد مثبت بیشتری داشته است.

وی ادامه داد: هیچ وقت نخواستم در کارنامه موسیقایی ام در جا بزنم. از تولید تا چگونگی پخش آثارم مسیرهای تازه را رفته ام و همچنان به دنبال تجربه اتفاقات جدید هستم. قطعه کوچه فضای متفاوتی دارد اما از حال و هوای خودم دور نیست. قبلا هم در مصاحبه هایم گفته ام با اینکه همیشه قطعات متفاوتی ساخته ام سعی کردم از خودم و سلیقه ام دور نشوم.

او در خصوص برنامه های آینده خود عنوان کرد: فاصله افتادن در انتشار آهنگ ها برای هر خواننده ای ریسک به حساب می آید. چند اثر در دست تهیه دارم که هر کدام از آن ها در مراحل متفاوتی مثل تنظیم یا میکس قرار دارند. مشغول ساختن ملودی روی چند ترانه هم هستم که به امید خدا هر کدام در وقت مقرر و طبق برنامه ریزی های انجام شده منتشر می شوند.

 

دانلود قطعه «کوچه» با صدای ماکان

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها