سبحان مهدی پور «از کفم رها» از ساخته های «عارف قزوینی» را خواند
نویسنده خبر : Admin

سبحان مهدی پور «از کفم رها» از ساخته های «عارف قزوینی» را خواند

Admin 22 اکتبر 2017 0 نظر
کد خبر : 893284
بازدید : 20
4 پسند
خلاصه خبر : قطعه تصویری «از کفم رها» که از ساخته های «عارف قزوینی» می باشد، با صدای «سبحان مهدی پور» خواننده موسیقی سنتی , توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دل البرز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت...
متن خبر :

 

قطعه تصویری «از کفم رها» که از ساخته های «عارف قزوینی» می باشد، با صدای «سبحان مهدی پور» خواننده موسیقی سنتی , توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دل البرز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 

 

«سبحان مهدی پور» با اشاره به موزیک ویدئوی «از کفم رها» که تازه ترین تک اثر موسیقایی-تصویری با صدای وی است، عنوان کرد: «در این قطعه که فضایی رمانتیک و عاشقانه دارد، هنرمندان محمد امین اکبر پور (تار) و ایرج طباطبایی (تنبک)، آواز مرا همراهی کرده، «رضا قلندریان» کارگردانی این قطعه را بر عهده داشته و «مائده اسماعیلی» همسرم، در آن به ایفای نقش پرداخته است.»

«سبحان مهدی پور» همچنین خبر داد: «قطعه تصویری دیگری را نیز در دست انتشار داریم، تحت عنوان «وحدت ملی» با شعر و آهنگی از محمد علی امیر جاهد و تنظیم محمد امین اکبرپور که این قطعه نیز ضبط و تصویربرداری آن به پایان رسیده و بزودی، با حضور مسئولین، هنرمندان و ادیبان، در استان البرز رونمایی خواهد شد. این قطعه فضایی ملی-میهنی دارد که این اثر را به شهدا و ایثارگران ایران زمین تقدیم کرده ام.»

شایان ذکر است که «از کفم رها شد قرار دل» یا به اختصار «از کفم رها» تصنیفی در یک بند از «عارف قزوینی» است که سال ۱۳۲۹ ه.ق ساخته شد.

قطعه تصویری «از کفم رها» با صدای «سبحان مهدی پور» (به شماره مجوز ۰۰۷۲۴/۷۳۸/ت/۹۶/۰۶ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، از طریق سایت های معتبر موسیقی در ایران قابل دریافت رایگان است.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها