مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی دکتر احمد کتابی در تهران برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی دکتر احمد کتابی به همراه رونمایی از کتاب «سعدی و مسایل اجتماعی» به همت کمیسیون ملی یونسکو و با همکاری انجمن دوستداران حافظ (دفتر تهران) برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

به همراه رونمایی از کتاب «سعدی و مسایل اجتماعی»؛
مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی دکتر احمد کتابی در تهران برگزار می‌شود

 

 

مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی دکتر احمد کتابی به همراه رونمایی از کتاب «سعدی و مسایل اجتماعی» به همت کمیسیون ملی یونسکو و با همکاری انجمن دوستداران حافظ (دفتر تهران) برگزار می‌شود.
کمیسیون ملی یونسکو با همکاری مرکز اسناد فرهنگی آسیا، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشکده اقتصاد و مدیریت، پژوهشکده مردم شناسی، پژوهشگاه میراث فرهنگی، و انجمن دوستداران حافظ (دفتر تهران) مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی دکتر احمد کتابی به همراه رونمایی از کتاب «سعدی و مسایل اجتماعی» را با حضور دکتر حسینعلی قبادی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ روز دوشنبه ۱ آبان ماه جاری در دفتر کمیسیون ملی یونسکو در تهران برگزار می‌کند.
در این مراسم دکتر بهادر باقری، دکتر حمید تنکابنی، دکتر عبدالمحمود رضوانی، دکتر ایرج شهبازی، دکتر سید سجاد علم الهدی، دکتر مهدی گلشنی، دکتر سید احمد محیط طباطبایی، دکتر عبدالمهدی مستکین و دکتر محمد نجاری به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
این مراسم در دفتر کمیسیون ملی یونسکو در تهران، واقع در بلوار میرداماد، روبروی مسجد الغدیر، خیابان شهید حصاری (رازان جنوبی)، خیابان یکم، پلاک ۱5 برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان به شعر و شاعری آزاد می‌باشد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها