موسیقی فیلم « شاید عشق نبود» با صداى فریبرز سلیمی منتشرشد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : «شاید عشق نبود» عنوان موسیقی ای است که بر روی فیلمی با همین نام با صدای فریبرز سلیمی اجرا شده که این موسیقی منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است...
متن خبر :

 

در همکاری تیتراژ فیلمی با حضور ستارگان سینما؛
موسیقی فیلم « شاید عشق نبود» با صداى فریبرز سلیمی منتشرشد

 

 

«شاید عشق نبود» عنوان موسیقی ای است که بر روی فیلمی با همین نام با صدای فریبرز سلیمی اجرا شده که این موسیقی منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
آهنگسازی موسیقی «شاید عشق نبود…» که به زودی وارد شبکه خانگی می شود را مهدی زنگنه ساخته و ترانه آن را علی گلبهاران سروده است.
فیلم این موسیقی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی وعلى گلبهاران به زودى در شبکه نمایش خانگى در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
سعید پور صمیمی- نیکی کریمی- پانته آ بهرام-مهتاب کرامتی-هنگامه قاضیانی- حسن پورشیرازی-سحر زکریا – سیامک انصاری – لاله اسکندری و … بازیگران این فیلم هستند.
فریبرز سلیمی از خوانندگان پاپ کشورمان است که تا کنون قطعاتی هم به زبان کردی که زبان مادری اش است اجرا کرده است.
«نامهربون»، «نمیگم خدانگهدار»، «گفتم غم تو دارم» ، «محدوده» ، «چاو کاو» و «شهرشب» با موسیقى فرشاد رستمى «بى خیال عشق» ، «خوش گذشت»، «احساس» با موسیقى مهدى زنگنه و «هنوز عشقمی» در همکاری با شهاب اکبری از دیگر کارهای این خواننده پاپ است.
از وی به زودی قطعاتی متفاوت تر منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود. آنونس و همین طور موسیقی تیتراژ این فیلم را از رسانه ما دریافت کنید.

 

 

دانلود قطعه شاید عشق نبود با صدای فریبرز سلیمی

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها