مسعود جعفری جوزانی و حسین علیزاده سفیران هنر ایران در فستیوال هنر دهلی
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت»، جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی در 22 آبان در فستیوال بین المللی هنر دهلی که مطرح‌ترین و مهم‌ترین فستیوال‌ چند رشته‌ای هند است و از ۱۹ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آید...
متن خبر :

 

مسعود جعفری جوزانی و حسین علیزاده سفیران هنر ایران در فستیوال هنر دهلی

 

 

فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت»، جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی در 22 آبان در فستیوال بین المللی هنر دهلی که مطرح‌ترین و مهم‌ترین فستیوال‌ چند رشته‌ای هند است و از ۱۹ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آید.
همچنین حسین علیزاده با گروه موسیقی «کلون زمان» به سرپرستی حمید قنبری 20 و 21 آبان در این فستیوال قطعاتی را برای دوستداران هنر موسیقی اجرا نمودند.
فستیوال بین‌المللی هنر دهلی سالانه از ٩٠٠ هنرمند در رشته‌های مختلف هنری چون موسیقی، نقاشی، سینما، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن رو باز و سرپوشیده، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها میزبانی کرده و توجه میلیون‌ها هنردوست را به خود جلب می‌کند.
هنرمندانی از کشورهای آرژانتین، آمریکا، لائوس،‌ کانادا،‌ تایلند، مجارستان،‌ انگلیس، بنگلادش، اتریش،‌ اندونزی، آفریقای‌جنوبی، ایرلند، نروژ،‌ ویتنام و فیلیپین در این فستیوال شرکت دارند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها