باشگاه هواداران سایت «اکسیر کنسرت» راه‌اندازی شد
نویسنده خبر : Admin

باشگاه هواداران سایت «اکسیر کنسرت» راه‌اندازی شد

Admin 19 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 896068
بازدید : 78
0 پسند
خلاصه خبر : باشگاه هواداران موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» و سایت «اکسیر کنسرت» با بخش‌های جدید عضو می‌پذیرد...
متن خبر :

 

در آستانه شروع فصل جدید کنسرت‌های موسیقی
باشگاه هواداران سایت «اکسیر کنسرت» راه‌اندازی شد

 

باشگاه هواداران موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» و سایت «اکسیر کنسرت» با بخش‌های جدید عضو می‌پذیرد. عضویت در بخش جدید سایت اکسیر کنسرت برای مخاطبان رایگان بوده و براساس اعلام دست‌اندرکاران موسسه اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده، برنامه‌های متنوعی برای علاقه‌مندان موسیقی در این بخش تدارک دیده شده است. اعضای باشگاه هواداران اکسیر کنسرت می‌توانند پیش از عموم مخاطبان از امکان پیش‌خرید بلیت‌های کنسرت‌های مدنظر خود بهره‌مند شوند. همچنین برخی جایگاه‌های ویژه در سالن‌های کنسرت به اعضای باشگاه هواداران اکسیر کنسرت تعلق خواهد گرفت و در برنامه‌هایی که برگزارکننده آن موسسه اکسیر نوین باشد به قید قرعه بلیت رایگان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد. اولویت حضور در همایش‌ها و دیدارهای موسیقایی اکسیر نوین هم یکی دیگر از مزایای عضویت در این بخش است.

در حال حاضر کنسرت‌ بابک جهانبخش به تاریخ 26 و 27 آذر و امیرعباس گلاب به تاریخ 28 آذر، برنامه‌های آینده موسسه اکسیر نوین به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده است که هنوز فروش بلیت‌های آن برای عموم مخاطبان آغاز نشده است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها