کنسرت بابک جهانبخش – تهران
نویسنده خبر : Admin

کنسرت بابک جهانبخش – تهران

Admin 23 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 896547
بازدید : 24
47217 پسند
خلاصه خبر : بابک جهانبخش هفته آخر پاییز در تهران روی صحنه می‌رود. این خواننده که به زودی تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف ایران آغاز می‌کند طی روزهای 26 و 27 آذر به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در تهران روی صحنه می‌رود...
متن خبر :

 

به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» و میزبانی سالن میلاد نمایشگاه
بابک جهانبخش 26 و 27 آذر در تهران روی صحنه می‌رود

 

بابک جهانبخش هفته آخر پاییز در تهران روی صحنه می‌رود. این خواننده که به زودی تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف ایران آغاز می‌کند طی روزهای 26 و 27 آذر به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در تهران روی صحنه می‌رود. سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان اجرای خواننده «من و بارون» و دوستدارانش خواهد بود. طی ماه‌های اخیر قطعه «دیوونه‌جان» با صدای بابک جهانبخش و ویدئوی آن بین مخاطبان موسیقی طرفداران زیادی داشته و احتمالاً قرار است تا پیش از برگزاری کنسرت آذرماه، اثر جدیدی از سوی این خواننده منتشر شود.

همچنین او این روزها چند قطعه جدید را هم در دست تولید دارد که بعید نیست در قالب آلبوم منتشر شود. هرچند بابک جهانبخش در گفتگوهای چند وقت اخیر خود اعلام کرده که هنوز برای انتشار آلبوم به جمع‌بندی نرسیده است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها